|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Weet iemand hoe ze die youtube dingen bij de blogs doen ? |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
[ut] link [/ut]
Zorg wel ff dat zo'n link: http://www.youtube.com/watch?v=MkqjwUtWvfg
zo word : http://www.youtube.com/v/MkqjwUtWvfg |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
aaarg.. Dan maar geen lytle, ik ga wel verder met de bocage, daar weet ik tenminste wat van af  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
@alweerdood: klik? Dit beter? Ben erachter dat het waarschijnlijk om Captain Robert S. Lytle meernog meerMeer kan ik nu even niet vinden Succes iig. Tot straks misschien menschen  Moet nog even een paar dingen doen  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ ikky ja dat komt omdat het bij jou nog vers in het geheugen ligt en jij was wat ouder. jij weet nog hoe je moeders stem was en hoe je moeder rook. maar ik weet niet hoe mijn vader was ik weet niet hoe zijn stem was en hoe hij rook omdat ik nog zo jong was maar maar daarom is mijn gemis nog wel erg omda tik hem amper kende  maar het gemis is hetzelfde. @ blend dankje    |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Jive bedankt  Je bent fantastisch;) Ik zal wel even gaan zoeken op die sites   |
|
ikky
Oudgediende
|
@Mier, weet ik, ik moet mijn vader ook missen, omdat hij al in duitsland woont sinds mijn 2de ofzo..  maar dat is weer anders want hij is echt een klootzak(en ja daar heb ik mijn redenen voor om dat te zeggen) En ik weet inderdaad nog hoe mijn moeder rook enzo, heb allemaal sjaaltjes van haar enzo die ik bijna altijd bij me draag  en alles hier in huis herrinnert me nog aan haar  dat is echt heel erg fijn maar over jou vader, kan je moeder je niet veel over hem vertellen? zodat je hem toch een beetje kan leren kennen via haar  |
|
Mier Oudgediende
@ ikky ja maar voor haar is het ook moeilijk als ze hoort dat andere vrouwen zeggen "straks is me man steeds thuis als hij met pensioen gaat daa rheb ik geen zin in" dan denkt mijn moeder wees blij dat je hem nog hebt. dus voor haar is het ook moeilijk ze mist hem ook steeds ze was ook al meer dan 20 jaar met hem samen geweest. |
|
ikky
Oudgediende
|
@Mier, ja dat is dan inderdaad wel heel moeilijk  En dat wat jij zegt herken ik wel, als mensen slecht over hun moeder praten ofzo dan kan ik daar echt niet tegen  ze moeten dan eens dankbaar zijn voor wat hun ouders allemaal voor hun gedaan hebben en wat ze doen. Maar ik denk dan maar dat ze er allemaal nog wel achterkomen hoe belangrijk ouders eigenlijk zijn  Wij zijn er nu al achter, door iets verschrikkelijks wat we hebben meegemaakt, maar anderen zullen er ook heus wel achter komen, en dan hopelijk niet op dezelfde manier als wij. |
|
Mier Oudgediende
@ ikky ja vindt ik ook helemaal mee eens  en als ze er niet achter komen help ik ze wel een beetje. |
|
ikky
Oudgediende
|
@Mier en ik help ze dan ook wel een beetje |
|
Jivebunny
oud moderator
@alweerdood: Is dit em?Ik weet dat het geen captain is, maar het lijkt erop dat onze Captain Lytle nog is gepromoveerd naar Lieutenant voordat hij overleed. Zijn status is namelijk DNB, en als je die weer opzoekt: "Died-Non-Battle" Ghehe, verslavend dit zoeken  Heb je misschien in ieder geval zijn service number en daarmee kan je misschien meer terugvinden  |
|
Mier Oudgediende
@ ikky vindt ik ook ff ergens iemand mee helpen hoor brb |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Shit he.. gaat mn moeder stofzuigen als ik net probeer huiswerk te maken... weetje hoeveel lawaai die dingen maken  |
|
Kicha Junior lid WMRindex: 9 OTindex: 22 Wnplts: Koog aan d
|
nog n klein uurtje en dan begint mn weekend  |
|
Jivebunny
oud moderator
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Jive zou best kunnen ,ik wordt helemaal gek van dat ventje.. Maar met Die ID kan ik verder zoeken  |
|
ikky
Oudgediende
|
@iedereen, ik ga een film kijken  Tot vanavond ofzo  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
|
|
Mier Oudgediende
|
|
Jivebunny
oud moderator
@alweerdood: Hola, behoorlijke jackpot denk ik zo hehe. HmmmLekker zoeken in die database dan  EDIT: Haha okay ik zal je met rust laten  Ik vond het zelf stiekem wel een interessante opdracht haha. |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
Ik gaat weer mensen Fijne middag En sommigen tot morgen   |
|
Mier Oudgediende
doeii chocolat |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
mijn god,  ik wordt helemaal knettergek van dat normandië project.. En de rest van de groep maar zeggen dat we tijd genoeg hebben  |
|