|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
|
|
nietmeer
|
Quote mier: @ Dreamer ja maa rik moet het morgen laten keuren op me stage  en als het nodig is kan ik het verbeteren. maar doe nu maar ff alleen om te keuren in het rood die doet het tenminste @ Hans oh gelukkig zet je het togh op een schijf dan kan je het morgen op school uitprinten  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@conficus oh damn.. moet nog Natuurknudde leren... Heb donderdag proefwerkpracticum... @Mier print het in blauw uit, laat dat checken en koop morgen een zwarte... |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
 , sinds wanneer heet Alweerdood Ad  |
|
Mier Oudgediende
@ Dreamer ze kunnen op me stsage geen mailtjes openen in de klas inverband met de kinderen enzo @ hans en op school uitprinten kost geld maarja kheb het nu al roodgeel morgen gaan we nieuwe kleurspul kopen zodat ik het in zwart wit op mijn school kan inleveren |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Luna omdat Ad korter is  en CNC noem ik sinds een paar dagen Conficus  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@adje, ik moet ook nog onnatuurkunde leren, en nog wat wisknudde doen...  Proefwerkpracticum? wat moet je dan doen op dat practicum? |
|
Luna
Moderator
Oja, kwartje valt  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Luna:  , sinds wanneer heet Alweerdood Ad   adje, mijn mede DUH!'er  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
ik moet stroomschakelingen maken en tekenen, en daarna Amperes, voltage, weerstand etc. uitrekenen... |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
@Mier, bij mij deden ze dat wel.. maar dat ligt natuurlijk bij elke school anders..  |
|
nietmeer
|
Quote Luna: Oja, kwartje valt  oprapen  |
|
Mier Oudgediende
@ Dreamer ja maar ja heb het nu al in rood uitgeprint het is toch alleen maar om te kijken of het goed is enzo |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote alweerdood: ik moet stroomschakelingen maken en tekenen, en daarna Amperes, voltage, weerstand etc. uitrekenen... Oh ja.. moest ik ook doen in een grijs verleden.. niet echt boeiend  stroompjes zijn nooit mijn sterkste punt geweest, behalve als je dr een dam in kan bouwen  |
|
DreamerTje Oudgediende
@Mier, okeaj   Dat is dan ook mooi  |
|
heb ik Oud Moderator
 WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
ATTENTIE!!!! Luna wil IEDEREEN billenkoek geven. Pas goed op als u vanvond de deur uit gaat, sluit deuren en ramen als u niet de deur uit gaat. Ik hou u op de hoogte!!!! |
|
nietmeer
|
 Quote mier: @ Dreamer ja maar ja heb het nu al in rood uitgeprint het is toch alleen maar om te kijken of het goed is enzo mooi dat het gelukt is |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
heb ik O.o komt ze ook tot in groningen? |
|
heb ik Oud Moderator
 WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
dat weet ik niet, maar ik ben al.... bedreigd!!   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote heb ik: dat weet ik niet, maar ik ben al.... bedreigd!!   Ik nog niet  waar is ze eigenlijk *kijkt achter zich* Ooh ohh... ooiii |
|
nietmeer
|
Quote heb ik: ATTENTIE!!!! Luna wil IEDEREEN billenkoek geven. Pas goed op als u vanvond de deur uit gaat, sluit deuren en ramen als u niet de deur uit gaat. Ik hou u op de hoogte!!!! ach als het lekkere koek is komt ze maar welkom |
|
nietmeer
|
Lunika, waar ben je nu? Spank Spank  |
|
DreamerTje Oudgediende
@Hans, had je de foto's al gezien..?? |
|
Mier Oudgediende
@ hans ja de meeste zinnen zijn rood en 2 zinnen zijn geel die zie je amper maa rheb geen zin om opnieuw uitterpinten dat doe ik morgen wel weer maar dan in het zwart |
|
Luna
Moderator
|
|