|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Ikke.. tsjaah ik heb ook altijd moeite met het beginnen aan huiswerk te maken voor maatschappijleer.. nutteloos vak dat t is |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
maatschappijleer, ik had daar altijd een veenlijk voor. eentje die nog kon praten. t mens had het brein van een strontvlieg en het IQ van een amoebe. Wij moesten HAAR vertellen waar het boek over ging. Als je hier uit een conclusie kan trekken is het wel deze: Wij hadden een hele slechte docente voor een flutvak  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Theemonster: waaaaah twaggy eet patat en ik krijg er trek van     ik zal eens niet eten  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@CNC ik vind de beschrijving echt geweldig   |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
ik ben misselijk  |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: doeg white    Eetze bij de mac... en foei! Foei!  ik was nog even maar nu hup aan de shoarma en cc jij heb overal wat op aan te merken ouwe zeur |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Hans. Steen: Quote Cee-N-Cee: doeg white    Eetze bij de mac... en foei! Foei!  ik was nog even maar nu hup aan de shoarma en cc jij heb overal wat op aan te merken ouwe zeur Problemen mee? enne... niet overal dacht ik zo  tis alleen dat ik fastfood restaurants echt verschrikkelijk vind. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Zal ik mijn geschiedenis leraar eens gaan beschrijven  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Hans. Steen: Quote Cee-N-Cee: doeg white    Eetze bij de mac... en foei! Foei!  ik was nog even maar nu hup aan de shoarma en cc jij heb overal wat op aan te merken ouwe zeur Problemen mee? enne... niet overal dacht ik zo  tis alleen dat ik fastfood restaurants echt verschrikkelijk vind. heerlijk die hamburgers bij de BK  |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Hans. Steen: Quote Cee-N-Cee: doeg white    Eetze bij de mac... en foei! Foei!  ik was nog even maar nu hup aan de shoarma en cc jij heb overal wat op aan te merken ouwe zeur Problemen mee? enne... niet overal dacht ik zo  geen problemen maar je bent een betweter is vaak niet gezellig gewoon beetje minder gezellig |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Cee-N-Cee: @alweerdood, alleen als wij die beschrijving overleven  hmm dat is nog maar de vraag  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Twaggy: heerlijk die hamburgers bij de BK  Die van de mac zijn lekkerder  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote ikky: Quote Twaggy: heerlijk die hamburgers bij de BK  Die van de mac zijn lekkerder  te klein  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Twaggy, daarom neem ik er altijd meerdere  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote alweerdood: Quote Cee-N-Cee: @alweerdood, alleen als wij die beschrijving overleven  hmm dat is nog maar de vraag   vooruit maar dan @Hans, jammer dat je dat vindt. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
* Deelt hamburgers uit  na aanleiding van mijn feestje * |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
oke... wij hebben dus kapotte ijsmachine als leraar, als ie aanstaat vliegen de spetters er uit, aan het einde van iedere les zie je in de hoekjes van het gat waar de peuk ingaat 2 kloddertjes slijm hangen, hij is ook nieuwslezer in de jaren 60 geweest vermoeden wij, hij praat net zo monotoon en saai als een robot met spraakgebrek. Dan die buik van hem, daarom noemen we hem atoompeuk hij heeft gewoon kernreactor in zijn maag die werkt op de peuken die hij rookt, net tsjernobyl 4... |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote ikky: @Twaggy, daarom neem ik er altijd meerdere  ik ook maar wel die XXL burgers van de BK  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@alweerdood, gewoon eens een geigerteller tegen em aan houden en dan hardop zeggen wat wat de meter aangeeft  als LSD stunt  |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Cee-N-Cee: @alweerdood, gewoon eens een geigerteller tegen em aan houden en dan hardop zeggen wat wat de meter aangeeft  als LSD stunt  GDat ga ik doen! We hebben zo'n ding op school hangen bij Natuurkunde  |
|