|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote heraux: Als we gewoon afspreken dat bij 600 er een CVV versie C++ begint..
Zullen we dan eerst de terms of agreement even opstellen??... Familization course voor de betrokkenen... Ik weet niet wat je precies wil gaan doen vanaf pagina 600... maar het wordt vast een succes...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Wat een stilte hierzo... is het door het aankomende rookverbod in de horeca dat mensen nu het cafe al mijden??... is het de negatieve publiciteit van het afgebrande voogelenvlucht3??... Ik heb nochtans vorige week nog gedouched en mezelf in schone kleding gehuld, dus dat kan de oorzaak toch niet zijn??... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Blah, ik heb goeiemorgen gezegd maar als dr geen reactie terugkomt hou ik t ook snel voor gezien anders  |
|
Hoskeu Erelid
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Goeiemorgen   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Hoe gaat het met het aanwezige volk |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Hoe gaat het met het aanwezige volk Nou ik heb het idee dat of het aanwezige volk slaapt of in staat van ondbinding verkeerd... tis hier zo stil... Maar met de Hoskeu gaat het goed...  Hoe gaat het met de aanwezige CnC??... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Met der Cee und Cee gaat t wel redelijk, net uit bed gekropen hea, dus zit nog niet helemaal in de plooi  Tja, dat krijg je als je graven opengooit wanneer je je alleen voelt  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik was duidelijk onduidelijk. Cafe4 stopt bij 600 en start Cafe5 dat is wat ik bedoelde |
|
Hoskeu Erelid
|
MEEEUUUUWWWWHHHHOOOOOEEEEWWW  ... Mijn vrije vertaling van de lokroep van een bontgevlekte scheelogende koe met opstipatie... Als ik het zo teruglees is de auditieve vrije vertaling toch sprekender dan de uitgetypte versie  ... Heeft er iemand nog wat zinnigs te melden of zal ik nog even door gaat met mijn vrije interpretaties van verschillende oergeluiden??... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ga vooral verder  ik vind t wel grappig en heb toch niet zo veel zinnigs te melden  |
|
heraux Oudgediende
nou nou zinnig onzinnig
laten we er even over filosoferen wat eigenlijk zinnig is..
Wat is beteked eigenlijk zin in zinnig? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Ga vooral verder  ik vind t wel grappig en heb toch niet zo veel zinnigs te melden  Om zo dicht mogelijk tot de kern van de vrije vertaling te komen... druk ik dit eerst autditief uit alvorens het neer te typen... Aangezien enkele collega's al eens voorzichtig om het hoekje kwamen loeren wat er allemaal gebeurt en of ik mijn verstand nou eindelijk volledig verloren ben... heb ik heroverwogen verder te gaan met mijn vrije interpretaties... Ik ben na deze heroverweging tot de conclusie gekomen mijn vrije interpretaties te staken... Bedankt voor uw begrip... Koffie??... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
lekker, zwart, met 2 schepjes suiker |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote heraux: nou nou zinnig onzinnig
laten we er even over filosoferen wat eigenlijk zinnig is..
Wat is beteked eigenlijk zin in zinnig? Daar heb je dan ook weer een punt heraux...  Quote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.:
zin (de ~ (m.)) 1 gevoel voor beleving en waardering van niet direct zintuiglijk waarneembare zaken 2 verlangen om iets te doen => animo, goesting, lust 3 betekenis 4 bestaansreden, nut 5 (~nen) reeks woorden in syntactisch verband die een afgerond geheel vormen 6 [muz.] afgeronde groep motieven
Quote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.:
zin·nig (bn.) 1 zijn verstand hebbend => verstandig 2 zin hebbend => doordacht
|
|
heraux Oudgediende
onVrije interpretaties zijn heel erg vrij geinterpreteerd..
Ja, koffie even handmatig zetten waterkokers.. die krengen trekken 2000W
2000/220 = 9A
Negen Ampere - het duurt 3 minuten voordat het kookt, dat is dan 100W per koffie start - en dan nog een minuut herhalen.. das in totaal 130W verbruik middels de waterkoker..
Een instap koffiezetter trekt 850W en een stevig model al gauw 1500W Koffie zetten duurt zoiets als 10minuten afhankelijk van de hoeveelheid water. En afhankelijk hoesnel de gebruiker de koffie verwijderd en in een thermoskan schenkt. |
|
Hoskeu Erelid
|
Ik denk dat de defenitie van zinnig iets is als...
Het door een bepaald persoon of groep persoonen als nuttig of bijdragend ervaren worden... |
|
heraux Oudgediende
aha...dan rijst de vraag: Was mijn vorige bijdrage nuttig ? |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
hallo allemaal  *rekt zich uit* hebben jullie lekker geslapen? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote heraux: aha...dan rijst de vraag: Was mijn vorige bijdrage nuttig ? Rijst, ik heb wel zin in rijst.. Mmm, met een champignonsausje en hamlappen |
|
Hoskeu Erelid
|
Hallo KairA...  Ja ik heb lekker geslapen... en U??... |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
ik heb ook lekker geslapen... heerlijk ben er om 9 uur pas uitgerold...
en zit nou op school |
|
nietmeer
|
Quote KairA: ik heb ook lekker geslapen... heerlijk ben er om 9 uur pas uitgerold...
en zit nou op school hoi kaira   |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
heeej!!!  hahah had helemaal niet gezien dat jij er was... |
|
nietmeer
|
je heb lekker uitgeslapen   |
|