|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Blend, damn  kan ik al niet eens meer met lichaamsdelen smijten hier  |
|
nietmeer
|
Quote mier: de rillingen lopen over me rug  ik wil niet ziek worden  ik sla mijn armen wel even je heen warme je aan mijn warmte  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ CnC,, je mag alleen met je eigen lichaamsdelen smijten niet die met het van het andere geslacht  .. dat heb ik ook maar van een meisje uit mn klas |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Hans hoe was jou dag vandaag?  als ik vragen mag  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Is het al iemand opgevallen dat het WEEKEND is, mij in ieder geval wel.  Allemaal een freaky weekend toegewenst.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Little Queen: @ CnC,, je mag alleen met je eigen lichaamsdelen smijten niet die met het van het andere geslacht  .. dat heb ik ook maar van een meisje uit mn klas    En hoe moet ik dat doen? |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Cee-N-Cee: @Blend, damn  kan ik al niet eens meer met lichaamsdelen smijten hier  Alleen smijten met lichaamsdelen als je er wat mee gedaan hebt hea..!!   |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ cnc geen idee, maar ik moet gaan, ga naar bijles  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: Quote Cee-N-Cee: @Blend, damn  kan ik al niet eens meer met lichaamsdelen smijten hier  Alleen smijten met lichaamsdelen als je er wat mee gedaan hebt hea..!!   En wanneer is dr wat mee gedaan?  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@CNC Dit viel nog wel mee hoor;) Maar je moet ergens een grens trekken, dus vandaar  No hard feelings   |
|
DreamerTje Oudgediende
CnC, dat weet ik niet.. T gaat nu over jouw.. Dat jij er wat mee gedaan moet hebben voordat je er mee gooien mag  |
|
nietmeer
|
Quote mier: @ Hans hoe was jou dag vandaag?  als ik vragen mag  druk druk maar wel gezellig en vannacht weer druk  en bij jou |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Blend, klopt, maar het is al zo'n gestandaardiseerd woordje dat je in zn geheel niet meer stilstaat bij de letterlijke betekenis van het woord namelijk dat het een afgeleid woord is van het woord voor het vrouwelijke geslachtsdeel. Maar goed, ik zal het er proberen uit te slijten  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
[/quote]Alleen smijten met lichaamsdelen als je er wat mee gedaan hebt hea..!!   [/quote] Of als je ze per post krijgt thuisbezorgd vanuit China... |
|
Blend
Oud Moderator
CNC Mijn dank is alvast groot   Later we er eentje op drinken  Of twee, of drie, doe eens gek neem er 4  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: CnC, dat weet ik niet.. T gaat nu over jouw.. Dat jij er wat mee gedaan moet hebben voordat je er mee gooien mag  Zoals opgebakken of gemarineerd ofzo? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Blend, strak plan, wie heeft er bardienst?  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote DreamerTje: CnC, dat weet ik niet.. T gaat nu over jouw.. Dat jij er wat mee gedaan moet hebben voordat je er mee gooien mag  Zoals opgebakken of gemarineerd ofzo? Ga jij lekker de vrouwelijke geslachtsdelen opbakken of marineren..  En ga je ze daarna opeten dan..?? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: Quote Cee-N-Cee: Quote DreamerTje: CnC, dat weet ik niet.. T gaat nu over jouw.. Dat jij er wat mee gedaan moet hebben voordat je er mee gooien mag  Zoals opgebakken of gemarineerd ofzo? Ga jij lekker de vrouwelijke geslachtsdelen opbakken of marineren..  En ga je ze daarna opeten dan..?? Yugh, nee  Maar ik moet er toch wat mee doen  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik geef wel het eerste rondje van de zaak  Bestelling graag op een bierviltje aanreiken  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ CnC ik niet vandaag geen bardienst voel me er niet goed voor  |
|
DreamerTje Oudgediende
CnC, jaah.. Laat ik m'n foute gedachte maar buiten wegen..  |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Hoi, larsjes hier! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: CnC, jaah.. Laat ik m'n foute gedachte maar buiten wegen..  doe maar @Mier, okee, dan moet Larsjes t maar doen  |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Watte wat moet ik doen ? |
|