|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote BigBrother: Dreamer, moet je niet zeggen  En post geen berichjes achter elkaar, dan worden de modz ook depri.. Ze maken veel uren, krijgen koffie niet vergoed.. vermoeiend beroep dat Modden.. Ahum, modderen  @Dromer, ik doe mn best meid  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Als ze nou MSN mee gingen rekenen, was mij ot nu al hoger als 10000   |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Hey all  |
|
BigBrother Senior lid WMRindex: 4 OTindex: 629
|
Modderen.. Klinkt als een varkensstal.. Net mijn compu hoek  De computer was bedolven onder de (figuurlijke) shit, toen maar een flaptop gekocht.. Nu staat er een Apple MacBook overal en nergens tegelijk  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: Als ze nou MSN mee gingen rekenen, was mij ot nu al hoger als 10000   Jep, whaha, en als alle gesprekken mee zouden tellen zat ik al in de 1.000.000.000.000  Ok, ik lul dus veel, sorry hoor  |
|
|
Angeli! Wie geht's? |
|
my-angel
Oudgediende
Ah BB, es macht mehr sehr gut, aber mit dich, und Bitte, spreche nue immer kein deutch, diesen abend nicht  |
|
|
Nou, dan gaan we over op het Nederdiets.. Nog wat moois gedaan vandaag?  |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Oh, BB, als je geen naam noemt als je wat zegt, hetzij via quotes, of omdat je die persoon in de tekst noem, doe dan ff @(diegene) dat maakt t stuk duidelijker voor iedereen, dank u wel |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: CnC, tja.. dat kan gebeuren hea..   Dat is trouwens wel 'n hele hoge OT-index dan..   | die bestaat nog niet denk ik  |
|
my-angel
Oudgediende
@BB, ja dankje  ach vandaag niet bepaald  alleen mijn netwerkkaartje zonder bon omgeruild omdat die niet goed werkte  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Oh, BB, als je geen naam noemt als je wat zegt, hetzij via quotes, of omdat je die persoon in de tekst noem, doe dan ff @(diegene) dat maakt t stuk duidelijker voor iedereen, dank u wel   |
|
|
Tegen My-angel, want hij zei datie geen zin had om dits te praten. Da heet een verzwegen contactzoeking  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote DreamerTje: CnC, tja.. dat kan gebeuren hea..   Dat is trouwens wel 'n hele hoge OT-index dan..   | die bestaat nog niet denk ik  Luna gaat de goeie kant op   |
|
|
Luna gaat richting de 11.000  |
|
my-angel
Oudgediende
CnC, Ich darf doch immer Deutch zu sprechen? Ich wollte das gern gegen dich tun   maar toch liever nederlands  |
|
|
Okidokie.. Gaat iemand mij nog een goede p2p-prog aanraden  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Het bier zal weer vloeien Het bier zal weer vloeien Het bier zal weer vloeien In ons Gelderland Op winst in de strijd Op vlees en jolijt Kom laat ons nu drinken Op ons Gelderland |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@mein-engel, warum möchtest du Deutsch sprechen? Ich kann deutch nicht so gut sprechen so I'll stick to english instead  |
|
|
Ik ben een Brabander, maar 't blijft een mooi lied, da van Geldurlaend  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote BigBrother: Okidokie.. Gaat iemand mij nog een goede p2p-prog aanraden  Ik zei: DC++ maar je was doof toen  |
|
|
Kan iedereen weer Nederlands gaan praten  Ik heb et nooit zo op de Deutsche taal gehad.. |
|
|
Bedankt, ga 'm gelijk googelen/wikipediaen.
Edit: Sorry CnC, ben een Maccer. Dit progje is blijkbaar alleen voor Windozers. |
|
|
Mod, kan verwijderd worden. Sorry! |
|