|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote Cee-N-Cee: Hm, luchtbuks naast je bed houden dan maar?  Dacht zelf meer aan een bazooka, rigoreus ja, maar effectief.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Ook leuk, maar dat valt zo op, t knalt zo  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Goedemorgen   |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Mogge.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Môge   Je hersenen weer bij elkaar geschraapt en uit bed gekeuteld? |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Ook leuk, maar dat valt zo op, t knalt zo  Niet met een geluidsdemper.   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Giovanni: Quote Cee-N-Cee: Ook leuk, maar dat valt zo op, t knalt zo  Niet met een geluidsdemper.   Whaha, een geluidsdemper  gratis gehoorbeschermers uitdelen aan de buurt?  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Giovanni: Quote Cee-N-Cee: Ook leuk, maar dat valt zo op, t knalt zo  Niet met een geluidsdemper.   Whaha, een geluidsdemper  gratis gehoorbeschermers uitdelen aan de buurt?  Is ook een oplossing.  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik denk aan "A" waar denkt u aan ? |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Goedemorgen mensen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Wordt t niet eens tijd voor cafe 5? de verf begint al af te bladderen. Ook de muurschilderingen beginnen te verleppen... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote heraux: ik denk aan "A" waar denkt u aan ? Mijn voornaam  Hey ikky   |
|
ikky
Oudgediende
|
Ik hoor net dat ik over een half uur moet gaan "werken" Maar ik zit hier nog in mijn slaapkleding  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Dat doe je goed  ik zou maar snel gaan aankleden dan  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote heraux: ik denk aan "A" waar denkt u aan ? "B" |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote ikky: Ik hoor net dat ik over een half uur moet gaan "werken" Maar ik zit hier nog in mijn slaapkleding  Werken op zaterdag.  Sterkte.  |
|
heraux Oudgediende
Quote Giovanni: Quote heraux: ik denk aan "A" waar denkt u aan ? "B" U denkt aan "B" ik ga met u mee zal ik dan ook even aan "C" denken? |
|
Ikke
Oudgediende
Hoi Ikky  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote heraux: Quote Giovanni: Quote heraux: ik denk aan "A" waar denkt u aan ? "B" U denkt aan "B" ik ga met u mee zal ik dan ook even aan "C" denken? Is goed  , dan neem ik "D" voor mijn rekening. |
|
ikky
Oudgediende
|
Hoii ikke Hoe is het met jou?? |
|
heraux Oudgediende
Quote Giovanni: Quote heraux: Quote Giovanni: Quote heraux: ik denk aan "A" waar denkt u aan ? "B" U denkt aan "B" ik ga met u mee zal ik dan ook even aan "C" denken? Is goed  , dan neem ik "D" voor mijn rekening. Hartelijk bedankt, en ik heb er even over nagedacht en de "E" voor mijn conto genomen, als het u believe. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote heraux: Quote Giovanni: Quote heraux: Quote Giovanni: [quote=heraux]ik denk aan "A" waar denkt u aan ? "B" U denkt aan "B" ik ga met u mee zal ik dan ook even aan "C" denken? Is goed  , dan neem ik "D" voor mijn rekening. Hartelijk bedankt, en ik heb er even over nagedacht en de "E" voor mijn conto genomen, als het u believe.[/quote]Het believe mij. Als het u believe, dan neme u ook "F", dan neem ik "G", want Giovanni he? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ikky: Hoii ikke Hoe is het met jou?? Nog goed.. Vanmiddag weer aan maatschappijleer werken  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Wat ik me kan herinneren van school, maatschappijleer, saaaaaaaaaaaaaaaaaai.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Giovanni: Quote heraux: Quote Giovanni: Quote heraux: [quote=Giovanni][quote=heraux]ik denk aan "A" waar denkt u aan ? "B" U denkt aan "B" ik ga met u mee zal ik dan ook even aan "C" denken? Is goed  , dan neem ik "D" voor mijn rekening. Hartelijk bedankt, en ik heb er even over nagedacht en de "E" voor mijn conto genomen, als het u believe.Het believe mij. Als het u believe, dan neme u ook "F", dan neem ik "G", want Giovanni he?[/quote] Dan neem ik de rest van het alfabet wel voor mn rekening zodat we klaar zijn met dit gedoe  |
|