|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
en dan lekker kunnen vissen of niet kpuc  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Kpuc: Toch moet het volgend cafe wel een mooi stuk werf erbij hebben, van de zomer lekker buiten met een bbq en vuurpotten aan de gracht. Party in Utereg  Maar hans heeft het cafe nog een likkie gegeven, en er zijn mooie muurschilderingen enzo  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Dire Straits - Telegraph Road  |
|
Mier Oudgediende
CNC er staat werf geen verf blond zeker of niet  |
|
nietmeer
|
*pakt hamer en zaag*
oh... geen water in de buurt..... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote mier: CNC er staat werf geen verf blond zeker of niet  Oh! Whahaha! nu pas gezien  Nee, gitzwart  Ben een btje in trance door dit nummer  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ok, 2 keer hetzelfde bericht is wel een beetje teveel van t goeie, WMR deed raar |
|
nietmeer
|
jaja, dat zeg jij  |
|
Mier Oudgediende
gitzwart? huh wat is nou weer gitzwart ja ik snap dat het zwart is maar wat is gi in hemelnaams |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Muaddhib: jaja, dat zeg jij  En ineens is mn geloofwaardigheid geheel door de gootsteen gespoelt  |
|
nietmeer
|
Oeii, daar moeten we wel mat op verzinnen, njahh, bij de volgende kroeg dan moeten we ze maar op linnen spannen, makkelijk met verhuizen  Biertjuhh? |
|
nietmeer
|
*geeft Kpuc een biertje* @Mier: git is een zwarte steen, veel zwarter lukt niet... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote mier: gitzwart? huh wat is nou weer gitzwart ja ik snap dat het zwart is maar wat is gi in hemelnaams git.zwart: uiterst donker, zeer zwart > pikzwart git: door verkoling van hout ontstane zeer harde, zwarte delfstof |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
ja, klopt muad, git is een kraal vervaardigd van git of van zwart glas |
|
nietmeer
|
 heb me een tijdje verdiept in mineralogie, dus...  (ff kijken of ik nog een stukkie heb liggen) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Muaddhib:  heb me een tijdje verdiept in mineralogie, dus...  (ff kijken of ik nog een stukkie heb liggen) Ik haalde het gewoon uit de van Dale  |
|
nietmeer
|
@Mier, de Vecht is goed schoon sinds de grachten op het riool zijn aangesloten. Maar ik weet niet wat voor de troep er van de ouwe Rijn komt gestroomd  |
|
nietmeer
|
dat kan ook  heb in ieder geval gene git liggen hier... genoeg zwarts, maar geen git... |
|
Mier Oudgediende
@ CnC oh oke dan wee ik dat ook weer haha |
|
Mier Oudgediende
en toen was het weer stil en ben ik weer alleeen ofzo |
|
nietmeer
|
ik lees hier net dat je voor het mooiste (dus zwartste) git naar Whitby in Engeland moet, dus...  mooie edelsteen in ieder geval |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Mierik was even een filmpje aan t bekijken |
|
nietmeer
|
Ik ga je in ieder geval wel alleen laten...
cu all later |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
dag barman  |
|
Mier Oudgediende
doei Muadd zo CNC nu zijn we weer alleen  |
|