|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
neeh zie weinig. teveel bier. maar ergste is de bank waar ik op sliep was eeb meter te klein  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Goeiesmorges  |
|
nietmeer
|
Quote Twaggy: neeh zie weinig. teveel bier. maar ergste is de bank waar ik op sliep was eeb meter te klein  dat zie je verkeerd jij was een meter te lang |
|
Twaggy Oudgediende
|
mogguh C&C |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
goedemorgen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
lekker weertje vandaag he? Zo'n geruststelling dat elke dag hetzelfde is qua weer, regen regen regen regen regen... blah |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: goedemorgen  moge thee  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
goeiemorge thee  |
|
Twaggy Oudgediende
|
geen idee niet buiten geweest ey thee  |
|
Theetje
Oudgediende
Goedemorgen Hans  , lekker geslapen? jij ook CnC?  hoi twags  |
|
nietmeer
|
zeker wel jij ook goed gedroond van ballen met gaatjes
|
|
Theetje
Oudgediende
ik ging een beetje laat slapen (half 3) en werd door een bepaald persoone  om half 4 gesmst. maar buiten dat om lekker geslapen. Alleen het regent hier, en ik moet met de hond naar buiten,maar die wil niet  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@TheE, ik lag diep in coma, heb van het hele slapen niks gemerkt eigenlijk  Ik denk dat ik dus wel lekker heb geslapen |
|
Kapiteiniglo Senior lid WMRindex: 297 OTindex: 449 Wnplts: Almere S |
Mogguh!!! jullie zijn ook al vroeg in het café.. alcohol verslaafd ofzo?  |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: ik ging een beetje laat slapen (half 3) en werd door een bepaald persoone  om half 4 gesmst. maar buiten dat om lekker geslapen. Alleen het regent hier, en ik moet met de hond naar buiten,maar die wil niet  verstandige homd |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Theemonster: ik ging een beetje laat slapen (half 3) en werd door een bepaald persoone  om half 4 gesmst. maar buiten dat om lekker geslapen. Alleen het regent hier, en ik moet met de hond naar buiten,maar die wil niet  ik was het niet  Quote Kapiteiniglo: Mogguh!!! jullie zijn ook al vroeg in het café.. alcohol verslaafd ofzo?  koffie  |
|
nietmeer
|
Quote Kapiteiniglo: Mogguh!!! jullie zijn ook al vroeg in het café.. alcohol verslaafd ofzo?  de pot verwijt de ketel |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Kapiteiniglo: Mogguh!!! jullie zijn ook al vroeg in het café.. alcohol verslaafd ofzo?  niet zo enthausiast, ik slaap nog, je maakt me wakker...  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Theemonster: Quote Kapiteiniglo: Mogguh!!! jullie zijn ook al vroeg in het café.. alcohol verslaafd ofzo?  niet zo enthausiast, ik slaap nog, je maakt me wakker...  Ik ben inmiddels al overgestapt naar het kijken van top gear  met auto's darten, geweldig |
|
Theetje
Oudgediende
ik schrijf een blog en geniet ondertussen van Ohne Dich  |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
CnC je otindex.   Goodmorning |
|
Kapiteiniglo Senior lid WMRindex: 297 OTindex: 449 Wnplts: Almere S |
@Hans klopt normaal ben ik nog vroeger  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Whiteley: CnC je otindex.   Goodmorning Ja, ben gister flink bezig geweest he  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Theemonster: ik schrijf een blog en geniet ondertussen van Ohne Dich  verdorie thee, nu moet ik dr ook naar luisteren.. |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Don't you people need sleep.  |
|