|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Studeer je in Utrecht misschien heel per ongeluk? werk in Utrecht, studeer in Amsterdan (deeltijd) |
|
nietmeer
|
Hey, Opie, goeiendag dan  Of zoals Hans zegt, leuke kamergenote opzoeken, eventjes gewoon leven. |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Hey, Opie, goeiendag dan  Of zoals Hans zegt, leuke kamergenote opzoeken, eventjes gewoon leven. dat bedoelde ik dus |
|
nietmeer
|
Das jammer, had je nou hier gestudeerd dan heb je zo een flinke kamer via de SSHU, de huizen aan de Marnixlaan en zo een heel blok er achter worden eind dit jaar gesloopt  Maar wel goed bewoonbaar nog, wel tijdelijk, wie weet maak je zo een kans op een studentenkamer, er staat zat leeg nu. |
|
nietmeer
|
kamer verhuren: lang lang verhaal, maar heb beetje eigenwijze buren (cq die bellen direct de woningstichting) |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Das jammer, had je nou hier gestudeerd dan heb je zo een flinke kamer via de SSHU, de huizen aan de Marnixlaan en zo een heel blok er achter worden eind dit jaar gesloopt  Maar wel goed bewoonbaar nog, wel tijdelijk, wie weet maak je zo een kans op een studentenkamer, er staat zat leeg nu. ik heb gestudeerd in Utrecht. ben net klaar, maar dat helpt natuurlijk niet. |
|
nietmeer
|
we gaan gewoom kraken moet wel mooi huis wezen maken we er een wmr fort van  |
|
nietmeer
|
COOOL Ik ben voor! |
|
nietmeer
|
môge allemaal |
|
nietmeer
|
een voorzichtige  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Een groot WMR huis... toegankelijk en bewoonbaar voor leden die hun lidmaatschap betaald hebben... Als Kpuc het niet te druk heeft hebben we ook al een kok... maken we er een bar in... noemen we het voogelenvlucht... Een soort internet cafe...  |
|
nietmeer
|
en dan ga ik wel drankjes uit delen achter de bar  |
|
nietmeer
|
en ik en ik en ik: beveiliging hihihih met hond  |
|
Hoskeu Erelid
|
Hmmm... dan moet ik ook nog wat verzinnen waar ik voor deug... mijn huidige werk is toch ook geen ruk aan... daar kap ik dan ook wel mee...  |
|
nietmeer
|
wat voor hond? |
|
nietmeer
|
Quote Muaddhib: en dan ga ik wel drankjes uit delen achter de bar  het is om te wonen maar jij mag de roomservice wel doen |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
@muaddhib: Een hele mooie husky! |
|
Hoskeu Erelid
|
Hete hond op een broodje... dat zou er wel ingaan...
Hebben we hier hotdog's op het menu?? |
|
nietmeer
|
Quote Hoskeu: Hmmm... dan moet ik ook nog wat verzinnen waar ik voor deug... mijn huidige werk is toch ook geen ruk aan... daar kap ik dan ook wel mee...  huisdierenuitlater |
|
nietmeer
|
@Hans: hé, in een woonhuis heb je toch ook een bar met barman nodig  Jive: ooh, mooie beesten ja |
|
Jivebunny
oud moderator
@Hoskeu, wel met mosterdmayo  *kwijl* |
|
nietmeer
|
lieve Jivebunny.. dan heb je mijn nieuwe (naja) auto nog niet eens gezien) (ff kijken of ik die foto kan uploaden) |
|
Jivebunny
oud moderator
Heb jij een gepimpte wagen?  Show us!  |
|
nietmeer
|
*geeft een hotdog aan Hoskeu en Jive*
Sauzen staan daar
*wijst naar het sauzenrek*
hm... moet weer aan het werk.... cu all |
|
nietmeer
|
Quote Hans. Steen: Quote Hoskeu: Hmmm... dan moet ik ook nog wat verzinnen waar ik voor deug... mijn huidige werk is toch ook geen ruk aan... daar kap ik dan ook wel mee...  huisdierenuitlater samen een bedrijfje starten? |
|