|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Whiteley: is cooooooooool Who, me?  |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Tuurlijk jij, wie anders?  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ CnC... met mij gaat t wel okay.. heb nog net alles overleefd.. ik dacht dat de buurkinderen rustig waren.. niet dus pfiieuwwwff  En metjouw dan?? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Whiteley: Tuurlijk jij, wie anders?  De ijscoman  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Little Queen: @ CnC... met mij gaat t wel okay.. heb nog net alles overleefd.. ik dacht dat de buurkinderen rustig waren.. niet dus pfiieuwwwff  En metjouw dan?? weet je dat ook weer  kun je je er de volgende keer op voorbereiden  Met mij gaat t wel goe, heb ineens een evanescence tik  |
|
Whiteley Erelid
|
ook hoi queen |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Whiteley heeeeeyy  @ CnC.. normaal zijn ze niet zo extreem maar mn buurmeisje zat nogal aso aan tafel te doen na elk mini slokje melk liet ze een boer.. en ze gingen met hun schoenen smijten enzo.. en ik zit nu gezellig WT te luisteren  .. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Little Queen: @ Whiteley heeeeeyy  @ CnC.. normaal zijn ze niet zo extreem maar mn buurmeisje zat nogal aso aan tafel te doen na elk mini slokje melk liet ze een boer.. en ze gingen met hun schoenen smijten enzo..  Eh, juist... das best extreem ja... ben jij daar aan het oppassen ofzo? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ CnC ik was aan het oppassen op de babyfoon maar die is een uurtje gelden alweer opgehaald  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@queen, a ha  nja, zolang het maar wat geld opbrengt  |
|
Whiteley Erelid
|
Bij de Macdonals zou ik anders nooit gaan werken hoor. bah |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Whiteley: Bij de Macdonals zou ik anders nooit gaan werken hoor. bah Nee... daar wil je gewoon niet staan |
|
Whiteley Erelid
|
De hele dag frietlucht opsnuiven, nee dankje. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Whiteley: De hele dag frietlucht opsnuiven, nee dankje. En vatsige mensen langs zien schuifelen die maar niet van de vette hambugers en friet af kunnen blijven |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ CnC het brengt geen geld op maar daarvoor in de plaats krijg ik wel een bijles enzo   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Little Queen: @ CnC het brengt geen geld op maar daarvoor in de plaats krijg ik wel een bijles enzo   Das ook nuttig  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
jah zeker als je sommige hoort wat ze daar voor moeten betalen wel jah  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Little Queen: jah zeker als je sommige hoort wat ze daar voor moeten betalen wel jah  Ik betaal 16 euro per uur dacht ik, 4 uur in de week... |
|
Whiteley Erelid
|
@CnC Ik moet altijd maar lachen van zon wijf dat manager is bij de Mac. Dat durf je toch niet toe te geven op een bruiloft. "Ik werk bij Vitatron, ik maak pacemakers en jij dan?" "Ja, ik ben manager bij de macdonalds." "Ow.... leuk  ) |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ CnC ik hoor van mensen op school dat ze wel iets van 20 euro per keer moeten dokken voor soms nog maar 2 uurtjes ofzo  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Whiteley: CnC Ik moet altijd maar lachen van zon wijf dat manager is bij de Mac. Dat durf je toch niet toe te geven op een bruiloft. "Ik werk bij Vitatron, ik maak pacemakers en jij dan?" "Ja, ik ben manager bij de macdonalds." "Ow.... leuk  ) Ja, maar bedenk wel dat mcdonalds de pacemaker industrie aan de praat houd  dankzij al dat ongezonde voedsel komen er veel meer hartklachten binnen |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Little Queen: @ CnC ik hoor van mensen op school dat ze wel iets van 20 euro per keer moeten dokken voor soms nog maar 2 uurtjes ofzo  Ja, tis opzich wel duur, maar ik leer per uur meer dan ik per maand leerde op school |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ CnC.. precies de meeste lessen zijn gewoon zwaar KUT** Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Little Queen: @ CnC.. precies de meeste lessen zijn gewoon zwaar KUT** Kwalitatief Uitermate Teleurstellend *ken ik  Ik deed tijdens de wiskunde lessen niets anders dan tekenen en praten Tijdens nederlands zat ik altijd op de vensterbank, wanneer het zonnig was was dat heerlijk, muziekje dr bij, geweldig Tijdens engels was ik aan het praten of muziek aan het luisteren de rest was meer van hetzelfde. Dr kwam toch niks interessants voorbij eigenlijk Bij nederlands waren de klassen meestal half leeg omdat er dan zelfwerkzaamheid was, dan ging bijna iedereen naar huis dus |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ CnC,, nou bij ons valt dat wel mee opzich eerder in het oude gebouw kon je veel makkelijker ongemerkt op de vensterbank zitten maar nu valt t meteen op |
|