|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
$#^%@@$##$##$@ piep piep camera #@$%&  *^$# de gracht gooien piep |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Blend: Koffie? Thee? Of iets fris?
*probeert uit alle macht het weer in het gareel te krijgen hier* Ja het weer is niet zo best idd... beetje donker als ik zo naar buiten kijk... Maar hoe wil je het weer dan in het gareel gaan krijgen??... wil je de zon gaan dwingen te schijnen??... dan denk ik dat het op slavernij gaat lijken... of zit ik er naast?? |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Muad.. ik wil een kopje thee.. neem aan dat je wel weet welke smaak ik bedoel..  |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Mag ik wat cola? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote mier: $#^%@@$##$##$@ piep piep camera #@$%&  *^$# de gracht gooien piep Beetje WD40 op spuiten... dat stopt piepen en kraken...  Werkt echt perfect!!... |
|
nietmeer
|
*geeft een cola aan Whiteley, een appelkaneelrozijnen thee aan Queen, en wacht op Thee's antwoord*
als jullie blieft |
|
Mier Oudgediende
blend sorry kan je het nog niet laten zien |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
dropthee, aub  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
wat is er mis met je camera? |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Hallo menschen  jullie ondode mannetje is online  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote alweerdood: Hallo menschen  jullie ondode mannetje is online  Werk jij bij interpolis toevallig?? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote alweerdood: Hallo menschen  jullie ondode mannetje is online  Hey dood, hoe ligt ie? |
|
Mier Oudgediende
@ CnC de battery is leeg  wordt er gek van elke keer nieuwe batteryen kopen en elke keer asl ik hem 1 dag gebruikt is het gelijk weer leeg |
|
nietmeer
|
Môge Dood, iets te drinken? *geeft een dropthee aan Thee* (bestaat dat dan?) @Mier: oplaadbare batterijen? |
|
Mier Oudgediende
@ Muad ja maar moet dan speciale zijn en de oplader is ook al zo''n oude strontding die stinkt naar brandlucht enzo als je oplaad |
|
r03l Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Computeren en huiswerk maken is niet egt een goude combinatie denk ik ik kom niet echt meer verder als ik helemaal internet opstart  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote mier: @ CnC de battery is leeg  wordt er gek van elke keer nieuwe batteryen kopen en elke keer asl ik hem 1 dag gebruikt is het gelijk weer leeg Ik heb bij de conrad 12 AA Oplaadbare batterijen gekocht, en een oplader die ze in 1 uurtje oplaad. werkt echt perfect, heb altijd opgeladen batterijen klaarliggen en je kunt ze steeds weer hergebruiken |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Hoskeu nope, ben 15 man  ;) CNC nog recht he;) die kist heeft weinig ruimte  |
|
Mier Oudgediende
@ CnC tja ik moet eerst ff een nieuwe oplader kopen de speciale batterijen heb ik wel maar de olader is een strontding |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Mier jammer, je kan altijd nog de postduif doen @HoskeuDe schijnt altijd toch??? Het zit hem meer in de wolken die ervoor zweven. Eigenlijk zweven ze meer voor de aarde dan voor de zon, maar dat terzijde. |
|
nietmeer
|
@Mier: speciale? Wat moet er dan in? er passen toch gewone AA (penlite) oplaadbare batterijen in zo'n fototoestel? koop je een stel met zo hoog mogelijk mAh, gaan ze nog lekker lang mee ook... en een nieuwe oplader misschien ook wel handig... als je al een brandlucht ruikt kun je wchten tot dat ding in de fik vliegt |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote alweerdood: @Hoskeu nope, ben 15 man  ;) CNC nog recht he;) die kist heeft weinig ruimte  Hm, ach, zolang hij maar vloerverwarming en een minibar heeft hou je het wel ff uit  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote alweerdood: Hallo menschen  jullie ondode mannetje is online  Werk jij bij interpolis toevallig?? Quote alweerdood: @Hoskeu nope, ben 15 man  ;) Omdat je over "mannetjes" begon... ik denk... dat is zo een mannetje van de interpolis waar ze het altijd over hebben...  |
|
r03l Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
wow er wordt echt veel getypd in 5 min als ik wat na aan het kijken ben  geen wonder dat er alweer 212 blz zijn |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Muaddhib: *geeft een dropthee aan Thee*
(bestaat dat dan?)
jaaa, te krijgen in amsterdaaaaaaam |
|