|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Quote ikky: @Blend, ga maar weer chanteren jij  smiecht  Ik krijg je nog wel   , nou vooruit dan maar  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Muaddhib:
CnC: ja, naar de hel genaamd ***** 10 (mijn huis dus....) Als je ze daar nou ff houd hebben wij dr geen last van  |
|
nietmeer
|
@ikky: ik woon er dus..... maar Gouda is inderdaad wel leuk, alleen heeft mijn wijk last van een muggenplaag... CnC: liever niet... |
|
ikky
Oudgediende
|
@Muad, in welke wijk woon je dan?? (ik heb er trouwens ook tot mijn 7de of 8ste gewoond;) |
|
Blend
Oud Moderator
@CNC 21 versnellingen, goed genoeg  Rood frame, blauwe velgen... Weinig kilometers, altijd binnen gestaan, van een oud mannetje geweest, dealer onderhouden |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
voor jou altijd meis   Lief zijn hoor blend!!!!  |
|
nietmeer
|
@ikky: Ouwe Gouwe, das vlak naast het olympia veld |
|
ikky
Oudgediende
|
Ja je moet eens lief zijn blend |
|
jacodenni Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
ben er nog nooit geweest  en zo hoor ik van de muggen ga ik er nooit heen beetje ver vanaf hell he |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Blend, beter dan die van mij  Batavus Navajo, kleur is een beetje onbeschrijfbaar, witte velgen  zwarte banden  8100 km op de teller (ja, ik fiets veel), door mijzelve onderhouden, heeft al een volledig nieuw aandrijfpakket gekregen (ouwe had ik versleten) 21 versnellingen |
|
Blend
Oud Moderator
@TheE &ikky Wie goed doet, goed ontmoet. Dus.... Trek je conclusies maar  |
|
ikky
Oudgediende
|
Muad ow ja daar kom ik ook vaak daar wonen mijn opa en oma heel dichtbij Kom jij wel eens in schoonhoven?? |
|
nietmeer
|
nee, eerlijk gezegd niet...
waar wonen je opa en oma dan? dalijk ken ik ze gewoon... of nog erger, zijn het mijn buren..... |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Gaaappp.. ik verveel me een beetje en heb geen zin in 60 woordjes voor nederlands in van die zinnen te proppen  |
|
nietmeer
|
lang leve luiheid? |
|
Blend
Oud Moderator
Hmm, even denken wat ik vandaag allemaal gedaan heb...... Niet zo heel veel  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Queen, weet je wat nog leuker is, de balans bijstellen van je derailleur van je fiets (die zorgt ervoor dat je van versnelling kan verwisselen) want die is een beetje ontregeld  |
|
nietmeer
|
mijn hele versnelling van m'n fiets is naar z'n grootje, maar ik heb geen zin hem te repareren...
vijf uur, ik ga naar huis. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ CnC... tsjaah dit is ook niet grappig hoor...60 van die woorden die je nooit gebruikt in van die zinnen plaatsen.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Later Muad  Queen, wat voor woorden? |
|
nietmeer
|
laters allemaal @jaco: die rekening van dit rondje komen we later wel uit, als ik te horen krijg wat de prijzen van dit alles ook alweer was...  CnC: hij leert het wel...  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Muad, wat bedoel je? jaco leert het wel?  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Muaddhib: nee, eerlijk gezegd niet...
waar wonen je opa en oma dan? dalijk ken ik ze gewoon... of nog erger, zijn het mijn buren..... Ze wonen op de thorbeckelaan, ofzo @TheE, eet smakelijk, tot vanavond   |
|