|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Cee-N-Cee: mogge ikky Hm, gister toch wel lekker tekeer gegaan in t cafe... 120 posts gedumpt, Whah! ik haal je nog in straks white  Het café is gewoon sinds ik weg ben gegaan met 32 pagina's gegroeit   |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Offtopic: sweet  |
|
Whiteley Erelid
|
Quote ikky: Quote Cee-N-Cee: mogge ikky Hm, gister toch wel lekker tekeer gegaan in t cafe... 120 posts gedumpt, Whah! ik haal je nog in straks white  Het café is gewoon sinds ik weg ben gegaan met 32 pagina's gegroeit   33? |
|
Kicha Junior lid WMRindex: 9 OTindex: 22 Wnplts: Koog aan d
|
@BlendIk begon de dag ook vol goede moed maar die stroomde al snel weg toen de printer het niet deed, het inscannen niet lukte en telkens als ik naar buiten kijk een rolberoertje krijg van het mooie weer. Zit jij alweer aan t bier  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Anders gaan we ff hele pagina's volkalken met hoeveel pagina's en posts we hebben  |
|
Whiteley Erelid
|
Quote Blend: Anders gaan we ff hele pagina's volkalken met hoeveel pagina's en posts we hebben  What do ya mean  |
|
Blend
Oud Moderator
@KichaNee  Het bier blijft nog heel even in de koelkast  Zo tegen 5en komt dat tevoorschijn  Ja ik wil ook niet te vaak naar buiten kijken, helaas kijk ik richting raam  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Blend heb jij wat nuttigers om te vertellen dan  |
|
nietmeer
|
Blend, ouwe spammerd. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Kpuc Vindt je avatar echt geweldig  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
goedemorgen allen  |
|
Blend
Oud Moderator
@ikkyIk weet dat het niveau van de gesprekken in het cafe niet heel hoog is, maar om nou te gaan vertellen op welke pagina we zijn is toch wel erg laag... Als ik dat graag wil weten scrol ik wel naar boven of naar beneden. Het wordt ook niet 1 keer verteld, nee op bijna elke pagina wordt ff gezegd op welke pagina we zitten. En hoeveel posts er geplaatst zijn enzo. Kortom: Stop ermee. (nee, ik ben niet gefrustreerd  ) |
|
Whiteley Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Kpuc Vindt je avatar echt geweldig   Wat zei ik gister nou ook al  EDIT: Ook hoi Thee |
|
Kicha Junior lid WMRindex: 9 OTindex: 22 Wnplts: Koog aan d
|
@BlendIk verlaat mn stage vandaag rond 4 uur  omdat het weekend is mogen we van de baas een uurtje eerder weg. Voor mij nog steeds geen bier maar wel zometeen lekker naar de overkant om daar te gaan eten in de pauze. Dus ik mag toch nog even naar buiten  Ik wil niet eens meer uit t raam kijken  |
|
Blend
Oud Moderator
Toch wel weer 'verrassend' dat Kpuc om de hoek komt kijken als het woord bier weer is gevallen  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Blend okee papa, wist niet dat je boos werd   I'm leaving the building, bye bye  |
|
Blend
Oud Moderator
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
nietmeer
|
@Cee-N-Cee. I love the Muppets  Blend, waar is dat bier  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Whiteley: Quote Cee-N-Cee: Kpuc Vindt je avatar echt geweldig   Wat zei ik gister nou ook al  EDIT: Ook hoi Thee Echt? Staat me niks meer van bij Bye ikky  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Kpuc, Everybody loves the Muppets! Or so they should |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Blend: @ikkyLuisteren zul je!!  niet meer naar jou  Hoii thee   Ik wilde net weggaan, kom er net achter dat nu zelfs het computerbeeldscherm te veel is voor mijn hoofdpijn   |
|
Whiteley Erelid
|
CnC Ook neit op het forum. via de mail  |
|
Blend
Oud Moderator
kpuc Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je het niet gezien had he;) Quote Kicha: Zit jij alweer aan t bier Quote blend: Het bier blijft nog heel even in de koelkast |
|
Whiteley Erelid
|
 later ikky |
|