|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
@ CnC Ja joh wrijf het er lekker in |
|
nietmeer
|
@queen nog 4 weken   |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik was vanochtend zo moe dat er wel wat dingetjes zijn mis gegaan tijdens beeldende vorming  |
|
Chocolate Erelid
|
@ LQ Wat is er dan allemaal misgegaan? |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
@Jannick, dat zal ik u duidelijk vertellen, omdat ik vorge week met school naar berlijn ben geweest   en daarvoor was het vakantie, en daarvoor super druk met school! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
|
|
nietmeer
|
Quote Little Queen: Ik was vanochtend zo moe dat er wel wat dingetjes zijn mis gegaan tijdens beeldende vorming  is het inplaats van vorming een beelden bestorming geworden |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Conficus ik heb in de vakantie ook nauwelijks uit kunnen slapen(mijn eerste drukke vakantie in tijden)
En morgen weer vroeg op voor de wedstrijd... Waar ik dus ook weer de helem middag weg ben... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Jatser: @Jannick, dat zal ik u duidelijk vertellen, omdat ik vorge week met school naar berlijn ben geweest   en daarvoor was het vakantie, en daarvoor super druk met school! Ik vind het totaaaaaaaal niet leuk dat je niet zo vaak online bent, je moet vaker komen! dan is het leuker..  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Choco.. ik wou mijn kleibeeldje goed zetten.. valt ie om.. hoofd eraf + arm eraf.. en hij moest nog beoordeeld worden  .. maar volgens de lerares was dat niet zo erg en ze kon het gelukkig wel begrijpen.. Vraagt de lerares aan mij: wil je ff een brood klei halen als je dan toch naar het magazijn loopt? Ik: jah hoor is goed kom ik daar denk ooh neem ff zo'n ding mee.. flikker ik bijna op mn bek omdat die dingen 10 kg bleken te zijn  |
|
Chocolate Erelid
|
@ LQ Ow das minder.... Wel een goed cijfer gehaald toch? |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Jatser, maar voortaan weer wat vaker komen he  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
LQ Ja dat noem je lomp he  ben ik zelf ook hoor;) |
|
Chocolate Erelid
|
Quote alweerdood: LQ Ja dat noem je lomp he  Wel een beetje lief doen hoor! Das zielig  |
|
|
Quote Jannick: Ik vind het totaaaaaaaal niet leuk dat je niet zo vaak online bent, je moet vaker komen! dan is het leuker..  haha is het zo saai zonder mij dan?  haha snap ik, ik ben ook zoo gezellig en leuk he! |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Choco dat weet ik pas over 2 weken omdat zij zo weinig tijd schijnt te hebben dat we maar ff moeten wachten maar we moesten ze vandaag wel laten zien.. dus als dat niet had gehoeven was mijn beeldje nu nog heel geweest  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Alweerdood..ik was niet de enige die lomp bezig was hoor vandaag... |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
|
zo een veelzeggend antwoord  |
|
Chocolate Erelid
|
@ LQ Tja wel een beetje grappig hoor |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
nietmeer
|
queen broodje klei 10 kilo blij dat een brood bij de bakker niet zo zwaar is |
|
|
Quote Hans. Steen: queen broodje klei 10 kilo blij dat een brood bij de bakker niet zo zwaar is of zo plakkerig  |
|
Chocolate Erelid
|
Quote Hans. Steen: queen broodje klei 10 kilo blij dat een brood bij de bakker niet zo zwaar is Of zo stinkend |
|
Jannick
Oudgediende
Zo, ik wil bier cola! |
|