|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
woeiiii fles canei bijna op  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
god, zit iedereen hier te zuipen ofzo, en thee maar klagen dat mannen alleen maar over bier praten... |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
@CnC, ik zit aan het water..   |
|
Theetje
Oudgediende
@cnc; maar canei is lekker  en mijn zusje en haar vriend zijn aan de vodka.. mijn zusje met cola en haar vriend puur  dus zo erg is het nog niet met mij  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@TheE, hoeveel procent zit er in canei?? |
|
Theetje
Oudgediende
8.5%  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ CnC.. ik zit aan de coolbest met aarbeien smaak.. best gezond vond ik zo  |
|
nietmeer
|
Flesje van 0.75 liter ofzo? Mwahh, dan wil ik wel tegen je opdrinken Theetje. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Little Queen: @ CnC.. ik zit aan de coolbest met aarbeien smaak.. best gezond vond ik zo   coolbest is heerlijk Quote DreamerTje: CnC, ik zit aan het water..   ook gezond @TheE canei is lekker, klopt.. Amaretto absoluut niet  wel eens gehad? niet doen  |
|
Theetje
Oudgediende
@kpuc; jup 0.75 liter, maar meer moet ik ook niet hebben, dan kan ik niet meer opstaan morgen. mijn hoofd kan sinds een aantal jaar niet meer zo goed tegen alcohol, het is zo erg dat ik soms na 2 slokken me al aangeschoten voel. Gelukkig nu niet, want ik ben de enige van de drie hier die canei drinkt  en ik moet nog 1 glas voorie op is |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Theemonster: 8.5%  Bij mij 14,5 %  75 cl  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote ikky: Quote Theemonster: 8.5%  Bij mij 14,5 %  75 cl  ik doe het niet om de alcohol, maar om de smaak  ik moest zelfs opzoeken hoeveel erin zat  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ CnC en gezond  .. oeehh mijn moeder heeft zelfs van die miniflesjes gekocht om mee te nemen naar school  |
|
ikky
Oudgediende
|
@TheE, ja ik ook maar het is een wonder dat ik niet dronken ben, normaal wel meestal al na een halve fles  nu gelukkig niet  |
|
Theetje
Oudgediende
@ikky; hahahah, jij blij  anders kon je niet meer typen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Little Queen: @ CnC en gezond  .. oeehh mijn moeder heeft zelfs van die miniflesjes gekocht om mee te nemen naar school  Oh ja! die ja |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Little Queen: @ CnC en gezond  .. oeehh mijn moeder heeft zelfs van die miniflesjes gekocht om mee te nemen naar school  Oh ja! die ja Met appel en peer  |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Theemonster: @ikky; hahahah, jij blij  anders kon je niet meer typen  nou typen gaat niet heel erg makkelijk, normaal ga ik een stukkie sneller, maar het quoten enzo gaat nog perfect  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Lekker  ik vind vitaday original en premium orange echt te lekker  |
|
ikky
Oudgediende
|
denk ik  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote ikky: Quote Theemonster: @ikky; hahahah, jij blij  anders kon je niet meer typen  nou typen gaat niet heel erg makkelijk, normaal ga ik een stukkie sneller, maar het quoten enzo gaat nog perfect  dat is bij twags wel een anders geweest   die kon niet meer quoten. Ik typ nu zelfs sneller dan normaal, zonder teveel vebeteringen, behalve bij lange woorden  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ CnC,, mn moeder loopt wel te zeuren jaaha is zo duur.. zeg ik maar wel gezond  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Queen, mijn pa koopt elke week ong 8 pakken coolbest  |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
DreamerTje Oudgediende