|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ CnC.. uuh tsjaah weet ik veel.. als ik loop doet t wel pijn jah.. |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
@ LQ heel veel paracetamol helpt vast wel  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Choco.. hmm ik ga eerst wel tantum proberen dat schijnt ook te helpen |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
LQ Als je dan een hersenchudding hebt kan je tenminste wel aantonen dat je ze hebt  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Wie mag ik nu knuffelen bij de bowling?  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Blend.. jah  dat is waar maar als ik hier tegen de muur aan loop heb ik allemaal van die puntjes in mn hoofd |
|
Chocolate Erelid
|
Quote Jannick: Wie mag ik nu knuffelen bij de bowling?  Ik Ik Ik Ik Ik  |
|
Jannick
Oudgediende
Mag het van Ikke?  |
|
Chocolate Erelid
|
@ LQ Ow dan krijg je allemaal littekens, is ook niet handig  Misschien een zachte muur zoeken?  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
LQ  hebben jullie van die structuur/ relief muren?? Lekker als je met je arm erlangs schaaft  |
|
Chocolate Erelid
|
Quote Jannick: Mag het van Ikke?  Die heeft daar helemaal niks mee te maken |
|
Chocolate Erelid
|
Quote Blend: LQ  hebben jullie van die structuur/ relief muren?? Lekker als je met je arm erlangs schaaft  Jaaaa geweldig.... Mooie rode arm krijg je dan  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Blend.. jah zoiets.. hmm ik kan ook mn bed omdraaien en daar tegen aanlopen.. (lees mn bed rechtop zetten) |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Chocolate: Quote Jannick: Mag het van Ikke?  Die heeft daar helemaal niks mee te maken Okee, me vriendin vind het niet ok wanneer ik andere mensen knuffel..   Wou laatst naar Nr. 1 gaan (heb ik mee gehad, lees de eerste pagina's van me blog), en dat mocht niet van haar, dan zou ze het uitmaken ofzo, ik kan het me wel voorstellen als ik haar was, en Nr. 1 is wel zo'n type die meteen iets doet wanneer er een jongen bij haar in de buurt is, dus ik ben blij dat ik niet gegaan ben.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
LQ, kan wel gewoon een groeipijntje zijn hoor  iedereen, ik gaat ervandoor, Ze bicycle iz Callink. Ze city too... Baaibaai swaai swaai    |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Jannick je mag mij wel een knuffel geven maar ik ben dr morgen niet bij de bowling
@ CnC.. denk je dat ik nog ga groeien dan ? ik ben volgens mij al uitgegroeid.. |
|
Chocolate Erelid
|
@ Jannick Ow dat is minder... Dan is het toch wel beter dat je niet naar Nr.1 bent gegaan, toch? |
|
Chocolate Erelid
|
|
|
Jannick
Oudgediende
LQ, okee.. @Chocolate, ja, maar zo ben ik nu eenmaal, en Nr. 1 houd me altijd voor het lapje, dan zegt ze bijv. dat we iets gaan doen, word het niks, alleen ik heb zo'n zwak voor haar, gelukkig woont ze wel wat verder weg... |
|
Jannick
Oudgediende
Doei CNC!  ! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
LQ, ik had laatst ook een ziekelijke pijn in mn hand voor een aantal dagen, ook groeipijntje, maar ik ben ook eigenlijk al uitgegroeid (gaat werkelijk door tot je 24ste) Doeegg  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
 ooeeh als ik nu nog ga groeien.. ben ik een iets minder klein meisje  |
|
Jannick
Oudgediende
En toen was het stil..  |
|
Kicha Junior lid WMRindex: 9 OTindex: 22 Wnplts: Koog aan d
|
nog 10 minuutjes en dan mag ik even naar buiten  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Kicha: nog 10 minuutjes en dan mag ik even naar buiten  Zit je soms in een gevangenis?  |
|