|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
LQ, ik weet ook nog wat  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Cootje68: Lijkt me mooi, heb ik alleen vanaf het vliegveld gezien. We zijn zelf vanaf Kaapstad via de kust naar Namibië gereden met een groepsreis. Ook gaaf! Wens je veel plezier! Weet je wat het leuke is? Als je langzaam praat (in het nederlands) verstaan ze je ook  Het lijkt mij ook vet!! Ik ga er heen met nog 16 andere jongeren tussen de 17-24 jaar.. En we gaan daar 3 weken werken in een Day Care Center.. Dus dat word wel super.. Het is daar alleen onwijs gevaarlijk dus we krijgen er 24h bewaking.. ( zal leuk worden  ik ben zelf blond, en nog een paar andere meiden ook, en dat zie je dr volgens mij niet zo vaak..) En ik ga mn verjaardag daar vieren... Lijkt me ook wel een ervaring..  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
OMG.. wat nu weer dan? |
|
my-angel
Oudgediende
LQ, dat liedje keihard door de intercom afspelen  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooooooit..  |
|
nietmeer
|
Quote Liz87: [Het lijkt mij ook vet!! Ik ga er heen met nog 16 andere jongeren tussen de 17-24 jaar.. En we gaan daar 3 weken werken in een Day Care Center.. Dus dat word wel super.. Het is daar alleen onwijs gevaarlijk dus we krijgen er 24h bewaking.. ( zal leuk worden  ik ben zelf blond, en nog een paar andere meiden ook, en dat zie je dr volgens mij niet zo vaak..) En ik ga mn verjaardag daar vieren... Lijkt me ook wel een ervaring..  Haren verven voordat je gaat?  |
|
my-angel
Oudgediende
k ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk Ik ben behoorlijk vrolijk zo vrolijk was ik nooit Ik was wel vaker vrolijk, heel vrolijk, heel vrolijk Maar zo behoorlijk vrolijk, Was ik tot nog toe nooit Soms is ie ongelukkig, ontzettend ongelukkig Soms is ie ongelukkig, dan sterft ie van verdriet Vandaag ben ik zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk Ik ben behoorlijk vrolijk Zo vrolijk was ik nooit !  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Jaaaaaahhhhh door de intercom gaaaaaafff  |
|
my-angel
Oudgediende
LQ, kijk zie je abnormaal maar leuk   |
|
nietmeer
|
Quote Jannick: Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooooooit..  Soms ben ik wat psychotisch, neurotisch en chaotisch.. |
|
Jannick
Oudgediende
Zouden ze eens bij ons moeten doen, dan had meteen de hele klas een preek en een dag geschorst.. |
|
Jannick
Oudgediende
COOTJE! Muahahha  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ My angel, zullen we dat morgen doen? (of doe maar als ik de bv toetsmaak, dan wordt ik weer vrolijk als ik dat nummer hoor) |
|
my-angel
Oudgediende
LQ, moet jij die concierges afleiden  of we huren Ikke even in  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ My angel, speciaal voor de mensen die nu een beeldende vorming toets maken Alfred J Kwak....*stilte* en dan keihard IK BEN VANDAAG ZO VROLIJK |
|
nietmeer
|
Ik kan Teun wel ff brengen, is ook goed voor chaos! |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ My Angel, moet ik weer van mn fiets af lazeren om iedereen af te leiden? |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Ok nu weer rust in de zaak, JA!?
@ Cootje68; heb je ook met de trein gereisd in Namibie?
|
|
my-angel
Oudgediende
LQ, hmm dat is te pijnlijk, kun je niet iets minder gevaarlijks doen  Ownee, jij was gevaarlijk  * schuifelt al gauw wat weg * |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Liz87: Quote Jannick: Quote Liz87: Nog 111 daguuuh....   Dan heb je 2 maand vakantie..   Nee.... Dan ga ik naar ZUID-AFRIKA   Ga je dan direct naar afrika??... voor hoelang??... een maand??.. |
|
blusgast
Erelid
|
Leuke naam trouwens Teun. Hoe oud is ie? |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote Liz87: Quote Jannick: Quote Liz87: Nog 111 daguuuh....   Dan heb je 2 maand vakantie..   Nee.... Dan ga ik naar ZUID-AFRIKA   Ga je dan direct naar afrika??... voor hoelang??... een maand??.. Volgens mij 3 weken  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote blusgast: Quote Hoskeu:
Ga je dan direct naar afrika??... voor hoelang??... een maand??.. Volgens mij 3 weken  Ze zei 3 weken werken... ik neem aan dat ze vast nog wel een paar dagen voor of daarna vakantie neemt daar... |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ My angel, moet ik gaan gillen? |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Little Queen: @ My angel, moet ik gaan gillen? NEEEEEEEEEEEEEEEEE! |