|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
LQ, en dan is iedereen hier doof  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote my-angel: LQ, en dan is iedereen hier doof  Huh??... Wat??... |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Jannick!!!!   |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
WAt is het opeens stil hier... |
|
nietmeer
|
Quote blusgast: Ok nu weer rust in de zaak, JA!?
@ Cootje68; heb je ook met de trein gereisd in Namibie?
Nee, met een groepsreis van Djoser in een omgebouwde truck. Wel Dolphincruise en Skydiven gedaan in Swakopmund. (Woestijn) Wheeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!! Quote blusgast: Leuke naam trouwens Teun. Hoe oud is ie? 1 jaar / 11 maanden en 16 dagen... Bijna twee dus. |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Liz87: Jannick!!!!   Knuffelen op de daarvoor bestemde locatie graag |
|
blusgast
Erelid
|
@ Cootje; ok maak je borst maar nat. Het wordt nog veel erger. Mijn jongste is 2 1/2 en bin laden is bij hem vergeleken een welp van de scouting  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote blusgast: Quote Liz87: Jannick!!!!   Knuffelen op de daarvoor bestemde locatie graag Sorry hoor? Jaloers  ;)  |
|
nietmeer
|
I know, hij begint net met z'n peuterpuberteit en kan hem af en toe wel villen!!! Snap nu wat een kennis van me zei: De eerste twee jaar kan je niet wachten tot ze lopen en praten; de rest van z'n leven kun je niet wachten tot ze gaan zitten en hun mond dicht houden! Haha! Toch is ie wel lief hoor! |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Liz87: Quote blusgast: Quote Liz87: Jannick!!!!   Knuffelen op de daarvoor bestemde locatie graag Sorry hoor? Jaloers  ;)  Neen au contraire maar we hebben nu juist de knuffel sectie ingericht om daar te knuffelen. Het cafe is om te kletsen, eten en te drinken. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Zwijmelzwijmel... wt zingt live op 3 fm  |
|
my-angel
Oudgediende
@Hoskeu, ze wou gaan gillen, daar word iedereen doof van  |
|
nietmeer
|
Op www.teunmeeuwsen.peutersite.nl kun je 'm bezichtigen. Mijn aapje!  |
|
my-angel
Oudgediende
LQ, nu zit je nog te zingen ook  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ My angel.. hoe weet je dat? |
|
my-angel
Oudgediende
LQ, omdat ik je al langer ken  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ My angel.. zo lang is dat nou ook weer niet  * zingt mee met Our Solemn Hour * |
|
my-angel
Oudgediende
LQ, ja maar ik ken je al wel wat langer dan de meesten hier  |
|
blusgast
Erelid
|
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ My angel.. dat is waar  |
|
nietmeer
|
En die van jou ook ergens online?  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Blusgast... Mijn welgemeende excuus.. Ik zal niemand in het cafe meer knuffelen.. Ik zal mij beperken tot het juistgenoemde knuffelcafe.. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
* Zingt Sanctus Espiritus, redeem us from our solemn hour Sanctus Espiritus, insanity is all around us Sanctus Espiritus, is this what we deserve, can we break free from chains of never-ending agony?
|
|
my-angel
Oudgediende
* zint ook even wat leuks * Siúlaigí a chairde, siúlaidh liom Mar cheo an tsléibhe uaine ag imeacht go deo D'ainneoin ár dtuirse leanfam an tslí Thar chnoic is thar ghleannta go deireadh na scríbiSeo libh a chairde is canaidh liom Líonaigí'n oíche le greann is le spórt Seo sláinte na gcarad atá imithe uainn Mar cheo an tsléibhe uaine, iad imithe go deo veel plezier met vertalen  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Cootje68: En die van jou ook ergens online?  Nee niet echt.. Ik ga even kijken of ik iets kan regelen. Kom ik op terug |
|