|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Muaddhib: waarom wil ik nou steeds sadistische opmerkingen tegen jou maken, Luna? Jij mag me gewoon niet  |
|
my-angel
Oudgediende
@Luna, ik mag je wel hoor   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Luna: Quote Muaddhib: waarom wil ik nou steeds sadistische opmerkingen tegen jou maken, Luna? Jij mag me gewoon niet  Schatjes toch! hou het rustig  |
|
my-angel
Oudgediende
@LQ, we nemen gewoon 2 banen voor de slechte gooier  |
|
nietmeer
|
@Luna: Blijkbaar, maar volgens mij ben je toch niet zo heel slecht.... en ik mag alleen slechte mensen niet... hm... tijd om eens in de diepere krochten van mijn hersenen te graven... Kom gewoon naar de bowling, kunnen we het uitzoeken  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
ik lees het al ik ga weer winnen  |
|
my-angel
Oudgediende
@Twaggy, nee, dat waren we niet van plan *oproep aan iedereen: Wil iedereen twaggy afleiden tijdens bowlen"  * |
|
Luna
Moderator
Hmmm, als jij al zo snel een oordeel over me velt terwijl je me niet kent, dan weet ik niet of ik er iets mee op zou schieten.. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ My angel.. ik denk dat ik niet kan gooien dus.. wie weet  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote my-angel: @Twaggy, nee, dat waren we niet van plan *oproep aan iedereen: Wil iedereen twaggy afleiden tijdens bowlen"  * alleen het vrouwelijk schoon kan me afleiden    |
|
my-angel
Oudgediende
|
|
Twaggy Oudgediende
|
dames dat zijn niet mijn woorden hoor |
|
my-angel
Oudgediende
LQ, als jij niet kan gooien, gooi straks nog allekegels bij twaggy om  |
|
nietmeer
|
Ik vel altijd een oordeel op het eerste gezicht..... slechte gewoonte, maar ik geef wel iedereen het voordeel van de twijfel (mijn oordeel is bijna altijd positief, tot je me iets aandoet...) En het enge is dat ik vaak nog goed zit ook.....   |
|
my-angel
Oudgediende
@Twaggy, ook niet zo bedoelt .. damn verwoorde me slechte ...  |
|
Twaggy Oudgediende
|
heel slecht jah  |
|
Luna
Moderator
Zoals ik al eerder zei, ik had nog nooit een woord met je gewisseld en je had al een oordeel klaar. Ik snap niet wat ik gedaan of gezegd heb,wat zo erg was.. |
|
my-angel
Oudgediende
@twaggs, dat is een van mijn slechste eigenschappen  ... hmm, let's forget it ..  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Laat ik eens gaan leren   |
|
my-angel
Oudgediende
LQ, ben al bezig - ad rem - ad hoc - adequaat - celibaat  |
|
nietmeer
|
Niks, dat is het vervelende ook, ik snap mijzelf in deze niet eens.....  Blijkbaar roep jij iets sadistisch in mij op...  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Luna: Zoals ik al eerder zei, ik had nog nooit een woord met je gewisseld en je had al een oordeel klaar. Ik snap niet wat ik gedaan of gezegd heb,wat zo erg was.. niets verkeerd hoor ik vind je wel lief hoor  Quote Little Queen: Laat ik eens gaan leren   nog steeds?  potverdikkeme nog aan toe heel rap gaan leren anders zwaait er wat voor je jongedame. Te laat er word al gezwaaid voor je  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Jongens en meisjes  Waar staat het bier??  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Jah sorry eur...  ben druk aan het leren jaah |
|