|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@LQ, wablief  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ My angel.. zie, je hebt dus nog niks geleerd..  |
|
my-angel
Oudgediende
@Lq, ja wel hoor  alleen geen zin om die dingen u toe tepassen  |
|
nietmeer
|
*maakt een glas groene thee voor Little Queen* @Luna: ik hou me wel in als ik dat nodig vind, want zo ben ik helemaal niet.....  goeie smoes Angel  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ My angel.. waarom ben ik niet zo overtuigd hiervan.. |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik weet gewoon niet meer wat ik hier allemaal van moet denken,Muaddhib  |
|
nietmeer
|
Heey hallo allemaal!!!  |
|
my-angel
Oudgediende
LQ, omdat je dat nie tbent ..  Ik ken de eerste 5 oefnening al redelijk  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
|
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
hey Cootje  Arme Luna hier een knuffel  |
|
my-angel
Oudgediende
Hey cootje, kop op luna  |
|
nietmeer
|
Hoe is het met jullie??? Heb ik veel gemist vandaag?  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Cootje.,.. ik heb de kaartjes voor de 24ste  |
|
nietmeer
|
Stoer!!! Spreken we iets af?  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Cootje68: Hoe is het met jullie??? Heb ik veel gemist vandaag?  ligt eraan welke intresses je hebt  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Cootje.. hmm misschien ik weet nog niet hoelaat ik wegga ofzo en hoelaat ik dus daar ben enzo.. |
|
nietmeer
|
Quote Twaggy: Quote Cootje68: Hoe is het met jullie??? Heb ik veel gemist vandaag?  ligt eraan welke intresses je hebt  For you to find out! Quote Little Queen: @ Cootje.. hmm misschien ik weet nog niet hoelaat ik wegga ofzo en hoelaat ik dus daar ben enzo.. Kijk maar, we hebben nog tijd zat! Ik woon 18 km van Eindhoven af, dus ik ben flexibel met tijden etc. |
|
nietmeer
|
Hey Cootje @Luna: Ik ben gewoon mezelf, kan niet anders zijn. hard als een takkehumeur heb, maar meestal "harm none" in gedachten houdend... en dat laatste is duidelijk een beetje misgegaan bij jou.... Ik heb niets tegen je, laat dat duidelijk zijn.  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Cootje68: Quote Twaggy: Quote Cootje68: Hoe is het met jullie??? Heb ik veel gemist vandaag?  ligt eraan welke intresses je hebt  For you to find out! Quote Little Queen: @ Cootje.. hmm misschien ik weet nog niet hoelaat ik wegga ofzo en hoelaat ik dus daar ben enzo.. Kijk maar, we hebben nog tijd zat! Ik woon 18 km van Eindhoven af, dus ik ben flexibel met tijden etc. WT gok ik aangezien jullie het over de 24ste hebben dus gok ik gothic metal en maybe rock ook nog is vaak een combi met bier (ik is schuldig  ) pff zit ik een beetje goed voor de eerste 2 minuten ? |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik moet me er weer even overheen zetten, want dit soort dingen raken me altijd wel. Ben benieuwd waar Kpuc uithangt  |
|
Twaggy Oudgediende
|
kom gaan we heel hard roepen;) |
|
nietmeer
|
WT is juist, u gaat door voor de koelkast! Bier? Neh doe mij maar een breezer! |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Cootje ik woon zo'n 140 km van eindhoven vandaan ontdek ik net  .. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Twaggy: kom gaan we heel hard roepen;) Puccie! Puccie! Puccie! Puccie! Waar ben jeeeeee!!!  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Cootje68: WT is juist, u gaat door voor de koelkast! Bier? Neh doe mij maar een breezer! verder de gothic metal een beetje goed?  |
|