|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
@Cootje: dat werkt inderdaad wel. Deed het bij mij tenminste altijd. @NeaRoW, goede reis  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Ik ga even naar de bieb, tot zo  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Ik ga even pauzeren  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik had gewoon voor mijn eerste overhoring van 133 woorden een 9.8   ... |
|
nietmeer
|
Quote my-angel: Ik ga even naar de bieb, tot zo  Xie je morgen wel weer, zal zo ook weer weg zijn omdat mijn aapje Klik zometeen weer wakker wordt  |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
Goeiemiddag allemaal!   |
|
nietmeer
|
Hoi Chocolate!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
|
|
Chocolate Erelid
|
|
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Wie kent Teamspeak en wil een poging wagen - wie schrikt van zijn eigen stem? |
|
Chocolate Erelid
|
@ Heraux Ehmmm huh ?  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Heraux Ja dat programma heb ik ergens op een pc staan  Maar hoe het werkt??  En of het werkt  Wil ik er meewerken? |
|
heraux Oudgediende
Ik weet een manier om Teamspeak perfect te laten functioneren zonder dat vreemden er lucht van krijgen en erop en bij springen.
1. Hamachi installeren 2. en dan teamspeak tunnelen via hamachi
gegarandeerd prive kanaal meerdere diensten mogelijk zoals spelletjes, remote admin netwerken delen
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
Hmm laat ik maar weer eens wat verstandigs gaan doen.. ik ga namelijk wiskunde sommetjes oefenen voor m'n toets morgen  |
|
heraux Oudgediende
@Little Queen Post die sommetjes.. kunnen we meedenken
wat vind je ? |
|
nietmeer
|
@Blend, kan je me een keer via mail bijspijkeren over hoe ik een foto vanuit picoodle fatsoenlijk kan linken? Ik wordt er nogal kriegelig van, krijg iedere keer de verkeerde tekst in t veld, of geen foto achter de link! |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Heraux.. wil je meedenken dan.. (denk dat je dan meteen compleet gestoord wordt  ) |
|
nietmeer
|
Quote Little Queen: @ Heraux.. wil je meedenken dan.. (denk dat je dan meteen compleet gestoord wordt  ) Hoezo LQ A2 + B2 is C2 toch? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Gegeven is de Functie f(x)= 1/3x³-1/2x²-2x+1
a - de grafiek van f snijdt de y-as in het punt A, de lijn k raakt de grafiek in A. Stel algebraisch de vergelijking van k op
b - Bereken algebraisch de coordinaten van de punten avn de grafiek waar de raaklijn horizontaal is
c - De raaklijn van de grafiek in de punten B en C zijn evenwijdig met de lijn l:y=4x+10, bereken algebraisch de coordinaten van B en C....
|
|
nietmeer
|
Help, mevrouw Broere is weer terug  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Niet vloeken he LQ   |
|
nietmeer
|
mmmm.... okay, te hoog gegrepen voor mij, iemand anders nog een idee?  Ga er van tussen, ik hoor dat ik geroepen wordt! Veel plezier nog allemaal en een dikke  . Succes met studeren! |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Quote Kpuc: Help, mevrouw Broere is weer terug  Ik dacht Meneer van Dale  die om een Antwoord kwam  LQ: k is altijd de eerste afgeleide toch? Daar is een standaard bewerking voor. Dan kun je geloof ik de raakpunten van 1 van de coördinaten pakken en die in de afgeleide invullen en kom je de andere ook te weet ... etc... Goh beetje lang geleden allemaal... Ik weet nog wel hoe het moet, maar de praktische ervaring ontbreekt me dan toch weer haha... Ik voel me maar oud  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Blend.. ik vloek toch nooit joh  (nouwjah bijna nooit, alleen als ik heel pissed ben  ) |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Bier  |
|