|
nietmeer
|
Ahh, eindelijk iemand met een wijs woord  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
|
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik heb echt zin een TS sessie.. een kix van muziek en wat geklets..
laten we het dan maar doen..
TS - here you come! |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
doe mij maar gewoon thee.. @ Blend, bier en een verslag, niet echt een goede combinatie he  .. |
|
Blend
Oud Moderator
LQ Hoezo??  Kan best samen hoor, je tikt alleen wat langzamer met 1 hand  Jive *handen voor zijn ogen* Je ziet me toch lekker niet, nananana   |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Blend.. je wou toch een goed verslag,  ..zeg ff over die cursus van jou he..  kan die ook morgen nog? |
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
En zijn jullie lief geweest?  |
|
Blend
Oud Moderator
LQ Ik zal eens kijken of ik dan nog aanspreekbaar ben  Dat weet ik nu dus nog niet he  Pas als het zo ver is weet ik of ik nog aanspreekbaar ben   |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
bier en een peuk  brb nicotine gebrek  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Ik ben dr weer, tosti op  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Blend... Ik vond het namelijk wel een leerzame cursus  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote NeaRoW: En zijn jullie lief geweest?  Wij hebben het heel netjes gehouden  BTW, mijn tosti is ook op. Heb wel weer zin in een nieuwe.  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Ik ben dr weer, tosti op  goed idee ik zo tosti's maken  zal 4 genoeg zijn?  |
|
heraux Oudgediende
Zo en nu een verse pot KFe
{ wie lid wilt worden van mijn hamachi net dient me te mailen }
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@MODS, het gaat wel heel slecht met die Google Ads:
Aan alle PVV stemmers Wij bijven voor uw toekomst opkomen Ook na verkiezingen. Geert Wilders www.partijvoordevrijheid.nl Ads door Google - Adverteer hier
|
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Cee-N-Cee: MODS, het gaat wel heel slecht met die Google Ads: Goh... laat me raden? Jij stemt niet op de PVV?  haha |
|
heraux Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: MODS, het gaat wel heel slecht met die Google Ads: .. Ads door Google - Adverteer hier
nou.. Heel erg verkeerd klinkt het niet maar dan hoef ik het niet helemaal eens te zijn met Geert.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Jivebunny: Quote Cee-N-Cee: MODS, het gaat wel heel slecht met die Google Ads: Goh... laat me raden? Jij stemt niet op de PVV?  haha Ik word er misselijk van  WMR hoort politiek neutraal te zijn, vervolgens is de PVV er zieltjes aan het bekeren  |
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Ik heb ook wel honger, maar het duurt nog minstens 2 uur voordat we gaan eten, ik wil een warm voorgerecht, een tosti met whicky cocktail saus  |
|
Twaggy Oudgediende
|
ikke wel Geert gestemd  |
|
Jivebunny
oud moderator
@Cee-N-CeeMwah... Geert heeft nou eenmaal betaald voor de door ons verhuurde ruimte... Wil niet zeggen dat we hem steunen... ons gaat het ook alleen maar om het GELD! €€€  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote NeaRoW: Ik heb ook wel honger, maar het duurt nog minstens 2 uur voordat we gaan eten, ik wil een warm voorgerecht, een tosti met whicky cocktail saus  Mee eens, anders heb ik alleen maar een banaan voor die tijd.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Twaggy: ikke wel Geert gestemd  Ik ben geen vriendjes meer met jou  |
|