|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Ikke: Quote Timmy: lidl is niet egt de meest betrouwbaare winkel inderdaad cootje Als je gewoon 'n goedkope computer nodig hebt om te internetten en te emailen zou ik zeggen: Kampeer de nacht van tevoren voor de deur van de Lidl... Goedkoper krijg je ze bijna niet vergeet te Gamen niet want erzitten goede Amd processoren in  |
|
Timmy Senior lid WMRindex: 130 OTindex: 728 Wnplts: Zeist
|
hoi ikke
@ twaggy welke stad werk je
mijn moeder kocht 3 weken geleden een bak sla na 1 dag was het verot en zat er schimmmel op |
|
nietmeer
|
 Hey Ikke, welkom terug! |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Timmy: mijn moeder kocht 3 weken geleden een bak sla na 1 dag was het verot en zat er schimmmel op Zelfs in een 5-sterrenrestaurant gaat 't wel eens mis Dat hoeft niet per se aan de winkel te liggen, misschien bewaarde je moeder de sla wel verkeerd  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Poe, die heeft dan ook niet de goeie krop uitgezocht  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Twaggy: vergeet te Gamen niet want erzitten goede Amd processoren in  Ikke Intel-fan  Core2Duo rules  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Zullen we nu weer in begrijpelijk Nederlands praten?  |
|
nietmeer
|
Hey Enkie, kun je een video-filmpje vanuit je mail linken? Of moet je persé een url hebben??? Domme vraag misschien, maar ben echt nog maagd op WMR gebied!  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Timmy: hoi ikke
@ twaggy welke stad werk je mijn moeder kocht 3 weken geleden een bak sla na 1 dag was het verot en zat er schimmmel op jah groenten moet je mee oppassen want dat is bar slecht bij de Lidl werk zelf gewoon in me woonplaats(staat op me PP aanbiedingen voor volgende week ow en wat ook super is is als er toch iets kapot is krijg je een monteur helemaal uit duitsland |
|
Enkie
Oudgediende
|
@Cootje, je moet wel een url hebben ja  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Ikke: Quote Twaggy: vergeet te Gamen niet want erzitten goede Amd processoren in  Ikke Intel-fan  Core2Duo rules  intel zuigt als je wilt gamen AMD ownt big time |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cootje68: Hey Enkie, kun je een video-filmpje vanuit je mail linken? Of moet je persé een url hebben??? Domme vraag misschien, maar ben echt nog maagd op WMR gebied!  Je moet 'n URL hebben of 't moet op Google Video/Youtube staan |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Twaggy: als je wilt gamen AMD ownt big time Ik game nooit  Media encoding en virtualisation is Intel's turf  |
|
nietmeer
|
Ships, da's jammer! Had een hele leuke met de titel: Loopband van de Aldi. Staat geen URL bij ofzo. Ach ja, dan niet! |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Ikke: Quote Twaggy: als je wilt gamen AMD ownt big time Ik game nooit  Media encoding en virtualisation is Intel's turf  yup daar heb je gelijk in |
|
Enkie
Oudgediende
|
Staat het filmpje naast je mail ook op internet? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Twaggy: Quote Ikke: Quote Twaggy: als je wilt gamen AMD ownt big time Ik game nooit  Media encoding en virtualisation is Intel's turf  yup daar heb je gelijk in Core2 heeft ook 'n betere performance/watt... Ik kan niet wachten op 45nm Penrynns  |
|
nietmeer
|
Quote Enkie: Staat het filmpje naast je mail ook op internet? Geen idee, volgens mij niet! |
|
Enkie
Oudgediende
|
Dan lukt het niet nee.. |
|
Ikke
Oudgediende
Ik ben nog steeds vrolijk  En ik voel me goed raar  Ik ben gewoon raar  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Ikke: Quote Twaggy: Quote Ikke: Quote Twaggy: als je wilt gamen AMD ownt big time Ik game nooit  Media encoding en virtualisation is Intel's turf  yup daar heb je gelijk in Core2 heeft ook 'n betere performance/watt... Ik kan niet wachten op 45nm Penrynns  en ik wacht telkens op de resultaten van de nieuwe videokaarten;) wil altijd de graphics checken |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Ikke: Ik ben nog steeds vrolijk  En ik voel me goed raar  Ik ben gewoon raar  Klopt  |
|
nietmeer
|
Al een vrijwilliger opgestaan om te tappen? 'k heb zo'n dorst!  |
|
nietmeer
|
Cootje, als je het filmpje op schijf hebt, vanuit je mail dus downloaden en opslaan, kun je het met een account op youtube wel plaatsen, beetje omslachtig maar t moet kunnen  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Enkie: Quote Ikke: Ik ben nog steeds vrolijk  En ik voel me goed raar  Ik ben gewoon raar  Klopt  En bedankt   Grapje  Er is niks mis met de waarheid... En iedereen is gek  |
|