|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Cootje68: Quote Timmy: @ cootje natuurlijk ben je lief  maar je zei het verkeerd en daar kan ik NIET tegen Ik bedoelde dat ik ook rook, en niet te zuinig... Dit doe ik al bijna 26 jaar  Is maar beter ook voor de mensen om me heen! Ben anders niet te genieten   medestanders  ik al 7 jaar  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Vanaf je elfde?  |
|
nietmeer
|
Quote Timmy: @ twaggy maar ik MAG zegge dat ik vind dat rokers DOM zijn en hun leven en geld vergooien aan stomme stink sigartruwj Eh... is het niet ons leven en ons geld? |
|
Timmy Senior lid WMRindex: 130 OTindex: 728 Wnplts: Zeist
|
@ cootje oow bedoelde je het zo ja dan haat ik je voor de rest van je leven Ik blijf je achtervolgen tot je DOOD. stome sigatrerkfgi |
|
nietmeer
|
Quote Lananq: Vanaf je elfde?  Yep!    |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
|
|
nietmeer
|
Lananq, gelezen en ik stuur m ff door naar Voogeltje en Mmore, thanks mate  |
|
|
@ cootje ik vind je Gestoord
nog een keertje dan voor jannick |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Zullen we een leuk onderwerp kiezen mien kindern?! |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Cootje68: Quote Lananq: Vanaf je elfde?  Yep!    ik ook  Quote Timmy: @ cootje oow bedoelde je het zo ja dan haat ik je voor de rest van je leven Ik blijf je achtervolgen tot je DOOD. stome sigatrerkfgi
kijk begin je weer met haten terwijl je een persoon niet kent. hoezo een kortzichtig persoon zijn. |
|
nietmeer
|
Roken is dodelijk, i am the living proof to tell you  |
|
|
@ jannick zeer goed iedee ik haat het om over van die stink rokers tepraten |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Jannick, zou je daar mee willen ophouden  ik hoor het al vaak genoeg. @Timmy, kan het ook iets aardiger? |
|
nietmeer
|
Heb nooit gezegd dat ik er trots op ben! Waarschijnlijk dat het feit dat ik zo rustig word als ik er één opsteek ook een excuus is om te blijven roken.  Ik heb vanalles geprobeerd om te stoppen, maar niets helpt. Tijdens de zwangerschap heb ik wel aanzienlijk minder gerookt hoor! In plaats van c.a. 20 per dag nog maar drie. Toen kreeg ik een verbod van de Gynacoloog om nog meer te minderen ivm stress??? |
|
|
soms noemt men het spammen @ cootje lkkr puh stop gwn en begin nooit meer. |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Timmy: soms noemt men het spammen soms noemt men het discriminatie wat jij zegt |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Enkie: Jannick, zou je daar mee willen ophouden  ik hoor het al vaak genoeg. Er wordt hier nu alleen maar uitgelokt..  |
|
|
@ twaggy ik mag zegge wat ik vind
ik HEB vrijheid van menings uitting |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Kpuc: Roken is dodelijk, i am the living proof to tell you  tjah net als de straat oversteken |
|
Enkie
Oudgediende
|
@Jannick, wat bedoel je  de rest, geen ruzie  |
|
nietmeer
|
 Laten we eens een leuker onderwerp aansnijden!  Favoriete series ofzo? |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Enkie: @Jannick, wat bedoel je  de rest, geen ruzie  Ik ben chagie: Je zegt het al zelf, de ruzie.. |
|
Enkie
Oudgediende
|
Goed idee!  Je kiest alleen wel het verkeerde onderwerp  ik kijk nooit tv. @Jannick, oh zo bedoel je. |
|
|
maar laten we over gaan op andere onderwerp somige mensen kunnen niet tegen MIJN mening begrijp ik.... |
|
nietmeer
|
Tiet veur een pafke en pintjen, kalmte kan den mens redden, meer ook niet want den mensch is verloren. |
|