|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Doe maar niet chocolate lust geen bier;) |
|
Marc747 Senior lid WMRindex: 6 OTindex: 494 Wnplts: Belfeld
|
Quote Chocolate: @ AD Ja snap ik... Lam zuipen is ook geen goed idee, moet leuk blijven Kan leuk zijn...  |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
Quote Larsjes: Doe maar niet chocolate lust geen bier;) PARDON????  |
|
Hehe, dadelijk ontploft het cafe door mij omdat ik gratis bier geef  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Larsjes zou de je volgende keer wat minder van die emoticons kunnen gebruiken.. |
|
Quote Chocolate: Quote Larsjes: Doe maar niet chocolate lust geen bier;) PARDON????  Ik ben 12  |
|
nietmeer
|
ach na al die pullen gezien te hebben geef mij nog maar een pilsje  |
|
Quote Little Queen: @ Larsjes zou de je volgende keer wat minder van die emoticons kunnen gebruiken.. Mag toch wel voor 1 keer  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Choco, hoezo vind je het moeilijk om stil te typen? ik vind dit al aardig stil Ik heb honger... Zo direct maar weer gaan bunkeren... |
|
Chocolate Erelid
|
@ Larsjes Owwww sorry, ik las het verkeerd en dacht dat je bedoelde dat ik geen bier lustte  Lees foutje... word al laat he  Blijf jij maar voorlopig appelsap ofzo drinken jah |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Larsjes: Quote Little Queen: @ Larsjes zou de je volgende keer wat minder van die emoticons kunnen gebruiken.. Mag toch wel voor 1 keer  Nuo.. als ik de pc had van een paar maanden geleden was mijn processor doorgebrand door die emoticonzooi.. en voor de server is het ook niet echt geweldig.. |
|
Chocolate Erelid
|
@ CnC Waarom deze geheime berichten?  En je hoeft niet te vertellen dat je honger hebt, dat heb je altijd
|
|
Quote Chocolate: @ Larsjes Owwww sorry, ik las het verkeerd en dacht dat je bedoelde dat ik geen bier lustte  Lees foutje... word al laat he  Blijf jij maar voorlopig appelsap ofzo drinken jah Coca cola  |
|
nietmeer
|
Quote Chocolate: @ CnC Waarom deze geheime berichten?  En je hoeft niet te vertellen dat je honger hebt, dat heb je altijd
 |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Choco, ik schrijf niks geheim, iedereen die t wil kan het lezen toch  Je bent een lekker bakje jij een lekker s bakje een kermis sje Ben je butje, ben je beetje butje |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: @Choco, hoezo vind je het moeilijk om stil te typen? ik vind dit al aardig stil Ik heb honger... Zo direct maar weer gaan bunkeren... |
|
Marc747 Senior lid WMRindex: 6 OTindex: 494 Wnplts: Belfeld
|
Mag ik nog een bacardi-cola?
|
|
nietmeer
|
en zo haal je het bovenwater  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Hans. Steen: Quote Cee-N-Cee: @Choco, hoezo vind je het moeilijk om stil te typen? ik vind dit al aardig stil Ik heb honger... Zo direct maar weer gaan bunkeren... pestkop  |
|
Chocolate Erelid
|
@ Hans Heey  @ Larsjes Haha vooruit dan cola @ CnC Pardon, hoe noemde je mij?? |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: @Choco, ik schrijf niks geheim, iedereen die t wil kan het lezen toch  Je bent een lekker bakje jij een lekker s bakje een kermis sje Ben je butje, ben je beetje butje |
|
Niesje Lid WMRindex: 22 OTindex: 25
|
Kan nog gezellig worden als we met z'n allen in geheimtaal gaan chatten. |
|
nietmeer
|
Quote Chocolate: @ Hans Heey  @ Larsjes Haha vooruit dan cola @ CnC Pardon, hoe noemde je mij?? geef mij maar een pilsje   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Niesje, nah, dat valt wel mee Shit ze hebben het door |
|
Niesje Lid WMRindex: 22 OTindex: 25
|
*loopt naar de tap en tapt een biertje voor Hans*
Alsjeblieft. |
|