|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
 .. OMG wat een mooi nummer luister ik toch weer  |
|
nietmeer
|
Quote Little Queen:  .. OMG wat een mooi nummer luister ik toch weer  wat?? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote Hans. Steen: Quote Little Queen:  .. OMG wat een mooi nummer luister ik toch weer  wat?? Blind - placebo  |
|
Marc747 Senior lid WMRindex: 6 OTindex: 494 Wnplts: Belfeld
|
komt twenty years ook nog voorbij LQ..?  |
|
nietmeer
|
Quote Marc747: komt twenty years ook nog voorbij LQ..?  dan moet ze nog een paar jaar wachten |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Jaaah uiteraard marc  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Hans. Steen: Quote Marc747: komt twenty years ook nog voorbij LQ..?  dan moet ze nog een paar jaar wachten Humor  Placebo is wel goed...  |
|
|
okee.. |
|
Niesje Lid WMRindex: 22 OTindex: 25
|
Opruimen, schoonmaken en afwassen enzo. Ik heb mijn handen kapot van exceem en mag dus niet in water zitten.
Met andere woorden mijn huis is een grote bende. |
|
|
Quote Hans. Steen: Quote Marc747: komt twenty years ook nog voorbij LQ..?  dan moet ze nog een paar jaar wachten Dat zijn nou de mensen die approfonderen (uitdiepen)..  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Woowhiieh.. wat ben ik blij dat ik heb kennis kunnen maken met de muziek van Placebo.. Waar een cursus wel niet goed voor is  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Niesje: Opruimen, schoonmaken en afwassen enzo. Ik heb mijn handen kapot van exceem en mag dus niet in water zitten.
Met andere woorden mijn huis is een grote bende. Succes  Ik ga er vantussen, een paar pilskes drinken. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik ben blij dat er zoveel muziek op Youtube staat.... Ik beland van de ene stijl in de andere  Ik heb veel goeie gitaristen leren kennen dankzij Youtube |
|
nietmeer
|
Quote Marc747: Quote Hans. Steen: Quote Marc747: komt twenty years ook nog voorbij LQ..?  dan moet ze nog een paar jaar wachten Dat zijn nou de mensen die approfonderen (uitdiepen)..  ik heb mijn spade ook altijd bij me  |
|
nietmeer
|
Quote Niesje: Opruimen, schoonmaken en afwassen enzo. Ik heb mijn handen kapot van exceem en mag dus niet in water zitten.
Met andere woorden mijn huis is een grote bende. niet eten en drinken maak je niks smerig hoef je ook niet af te wassen  |
|
|
Quote Hans. Steen: Quote Marc747: Quote Hans. Steen: Quote Marc747: komt twenty years ook nog voorbij LQ..?  dan moet ze nog een paar jaar wachten Dat zijn nou de mensen die approfonderen (uitdiepen)..  ik heb mijn spade ook altijd bij me  kan OOIT van pas komen, niet...?  |
|
nietmeer
|
|
|
|
Haha zo zie je maar weer.. |
|
nietmeer
|
ik wil graag nog een biertje  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Bobby McFerrin - Dont Worry Be Happy dit nummer is te melig  Lalalala... |
|
Little Queen
Oudgediende
|
*geeft hans nog een biertje* |
|
|
Quote Hans. Steen: ik wil graag nog een biertje  goed idee,, mij ook graag... |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Andy McKee - Keys to the hovercar Rust in tempo  |
|
nietmeer
|
Quote Little Queen: *geeft hans nog een biertje* bedankt o queen heb je email gehad   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Hans.. jah dat zou best kunnen.. |
|