|
nietmeer
|
Oeff, zo, even een kleine 50 postings verwijderd, doe mij maar een biertje nu,  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Jannick: Ik wil knuffelen..  Ik ook  |
|
nietmeer
|
Welk merk wil je vandaag, Kpuc?
pfff... 50 postings... wie is er zo stout geweest? |
|
nietmeer
|
heb je verdiend  doe mij maar een colaatje, proost  |
|
nietmeer
|
ik ben stout geweest  |
|
nietmeer
|
*Schenkt nog een colaatje op ijs in voor aimed* Alsjeblieft, geniet ervan  aimed: ok... dan is het goed  |
|
nietmeer
|
ty
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Maar toch bedankt Muad  Ik geniet ervan  |
|
nietmeer
|
@ Kpuc
nog bedankt hé |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Muad, doe maar een Palmpjen  Geen probleem Aimed, nam ff wat tijd in beslag, maaar pannekoeken bakken duurt nog langer  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ik wil echt gewoon terug naar Zwijndrecht..  |
|
nietmeer
|
hehe  . maar dit is echt relax werken bij de politie  . vooral als je 's avonds moet werken en er wat vrouwelijke collega's zijn  |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
Quote aimed: hehe  . maar dit is echt relax werken bij de politie  . vooral als je 's avonds moet werken en er wat vrouwelijke collega's zijn  Haha en je was zo stout zei je net  Heb medelij met die vrouwelijke collega's  |
|
nietmeer
|
*geeft Kpuc een lekker koud Palmpjen* moet je d'r nog een glas bij? aimed: in een ziekenhuis is leuker  zustertjes    |
|
Chocolate Erelid
|
@ Muad Jij bent ook al stout bezig   |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
 , nah daar ging het niet over, dat stout zijn, maar hiero alleen maar g*ile vrouwen man o_Ô. en ze vragen gewoon om teveel aandacht. |
|
nietmeer
|
Thanks, het glas zit er al omheen, dat scheelt weer spoelen  |
|
nietmeer
|
aimed: om je dan in een of andere zeer pijnlijke houdklem te zetten ofzo als je te ver gaat (m.a.w. iets te lang naar ze staart) |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote ikky: Quote Jannick: Ik wil echt gewoon terug naar Zwijndrecht..  Dat snap ik schat, het is daar ook heel erg fijn Ik kon daar ook gewoon lekker uithuilen en alles vertellen  Dat is zoo fijn       Gisteravond was het ook zo gezellig, we hadden een stuk of 6 laptops, en ik muziek, Thee bezig met een website, Less bezig met mijn mobiel die ik naar de knoppen heb geholpen, en Elro doet maar wat..  |
|
Chocolate Erelid
|
@ Muad goed zo  @ aimed Aha en wie gaat ze dan die aandacht geven? |
|
nietmeer
|
Do what you want, but harm none, including yourself... En als ik verder zou gaan dan kijken, denk ik niet dat dat zo goed voor me is...
hoge hakken in je..... auch... |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Halloo   |
|