|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Jannick, dat is ook fijn, en gezellig, maar dat ga je binnenkort weer meemaken  En dan komen wij ook gezellig weer langs  Als je dat wil natuurlijk;)   |
|
nietmeer
|
Hey Dreamer, iets te drinken?
(pff... ken echt niet meer typen... Ik blijf mezelf corigeren...) |
|
Reema Sawwan Erelid
 WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
Heey mensen tis vroeg maar ik heb een Biertje nodig...  ... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
@ikky, JA ZEKER WETEN!!! Altijd!  Kan het van jullie ouders, dat je dan blijft slapen? ;o |
|
nietmeer
|
Hey Reema
Palm goed?
*geeft een palmpje aan Reema*
Proost |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Blend... Heej beroeps werkloze!!... klaar met de opleiding??... alles goedgekeurt al??... het diploma op zak??... Wat nu??... |
|
ikky
Oudgediende
|
@Jannick, denk dat het van mijn stiefvader wel mag hoor  |
|
Reema Sawwan Erelid
|
 proost ja  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote ikky: @Jannick, denk dat het van mijn stiefvader wel mag hoor  En Merel dan? |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Haaj Muaddhib, jaa lekker.. Ik lust wel sinas  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Jannick, weet ik niet, maar desnoods zegt ze tegen haar ouders dat ze bij mij blijft slapen  |
|
DreamerTje Oudgediende
Reema..  |
|
nietmeer
|
*schenkt een lekker groot glas Sinas op ijs in voor Dreamertje* Alsjeblieft, drink smakelijk heh  |
|
Jannick
Oudgediende
Haha, kan ook ja, ik vind jullie allemaal gewoon zo lief..   |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Muaddhib: *schenkt een lekker groot glas Sinas op ijs in voor Dreamertje* Alsjeblieft, drink smakelijk heh  Ooooooohw, heerlijk   Kan ik wel gebruiken met dit mooie weer  |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Hoskeunou niet vooruit lopen op de zaken he  Ik ben mijn verslag aan het maken, moet nog een herkansing maken  Maar ik begin al wel volgende maand met werken  Moet ik juni een her maken nog  dan ehb ik als het goed is mijn diploma. Dus nog 3 weken werkloos en zorgeloos  |
|
nietmeer
|
welk mooi weer... Al dat blauw...  Lekker Blend, succes met die herkansing... |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Muaddhib: welk mooi weer... Al dat blauw...  Jaah prachtig toch  Hier schijnt echt heerlijk het zonnetje en klein briesje d'r bij  Vogeltjes fluiten, de auto's in de verte ooohw, kan ik hier zo bij in slaap vallen  |
|
DreamerTje Oudgediende
@Reema, sinds wanneer drink jij eigenlijk BIER ??   |
|
nietmeer
|
Ik kijk hier helaas tegen een grote hoeveelheid beton aan, met een klein beetje blauw als je je nek erg ver strekt.... |
|
Jannick
Oudgediende
Quote ikky: @Jannick wij vinden jou allemaal ook heel erg lief   WMR slaapparty, wie heeft de hipste pyama?   |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Muaddhib: Ik kijk hier helaas tegen een grote hoeveelheid beton aan, met een klein beetje blauw als je je nek erg ver strekt.... Arme jij  Neem 'n biertje op m'n kosten   |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
|
|
Reema Sawwan Erelid
|
Quote DreamerTje: Reema, sinds wanneer drink jij eigenlijk BIER ??   virtuele bier is wel te zuipen...  maar in het echt drink ik het idd niet  |
|