|
nietmeer
|
Oehh, broodje friko speciaal, njammie  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
220 adressen Alles thuis bezorgd in plastic.. vier euro zoveel per week plus toeslag van het gewicht..   |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Jannick: Mereltjee, ik krijg fietstassen..   Moet ik nog weel standaard op me fiets laten zetten..  Wat voor een vage fiets heb jij dan? Dat her geen standaard op zit  (Ik heb fietstassen, en ze zijn nu al heilig  ik heb er m'n knuffel in gered, die wou m'n moeder weggooien (Hij is al 13 jaar oud.. (Ik doe er nu niks meer mee, maargoed  )) En toen ging ik hem meesmokkelen  ) |
|
nietmeer
|
zal ik de frituur hier maar aanzetten?
iemand overigens nog iets te drinken?
(om ff terug te vallen in de rol van barman....) |
|
Jannick
Oudgediende
Nouu!!  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote DreamerTje: @Hoskeu, doe maar wat chippies én een Frikandel  Waarom geen frikandellen met een chippie??... |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Kpuc: Oehh, broodje friko speciaal, njammie  Zal ik eventjes paar friko's bakken..??  Heb d'r ook wel trek in  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Jannick: 220 adressen Alles thuis bezorgd in plastic.. vier euro zoveel per week plus toeslag van het gewicht..   Maar vier euro..  Je hebt meer dan mij en ik krijg wel 5.50 én gewichtdinges  (Ik heb het ook in plastic  ) |
|
nietmeer
|
*zet de frituur aan*
ok, bestel maar! |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
Jannick
Oudgediende
Mereltjee, Standaard is eraf gegaan toen ik naar school wou, sta je daar midden in de klas met een blote stalen standaard in je tas die er voor de helft uitsteekt..  |
|
Puck Oudgediende
|
Als het kwart over vier is, kan iemand dan zeggen dat ik weg moet..?  Anders vergeet ik het weer ^^ Jannick, je hebt belachelijk hoog OT-index zie ik net..  |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
@Muad Ok, een patatje oorlog, met een broodje frinkandel, een kroket en een kaassouffle!!!!  (Ja ik heb honger jah  ) |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
Quote Mereltjee: Als het kwart over vier is, kan iemand dan zeggen dat ik weg moet..?  Anders vergeet ik het weer ^^ Stel je mobiel in dat er dan een alarm afgaat  |
|
nietmeer
|
dan ben ik alweer aan het werk... dus ik kan je niet waarschuwen... moet zooo hard werken hier...  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Muaddhib: *zet de frituur aan*
ok, bestel maar! Een frikandel speciaal met curry en uitjes  En mayonaise uiteraard  |
|
Jannick
Oudgediende
Chocolate..  Ikky..  |
|
Jannick
Oudgediende
Patat pinda en een mexicano graag.. |
|
DreamerTje Oudgediende
Ik wil ook wel patat, 'n patatje mayo-pinda en dan die frikandel speciaal  |
|
nietmeer
|
*gooit de hele meuk die iedereen besteld heeft in de frituurpannen die klaar staan*
*wacht 12 minuten*
*Maakt alles klaar, en geeft de hele bestelling aan iedereen die wat besteld heeft*
iets te drinken erbij? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Jannick: Mereltjee, Standaard is eraf gegaan toen ik naar school wou, sta je daar midden in de klas met een blote stalen standaard in je tas die er voor de helft uitsteekt..  Ik heb wel eens gehad toen ik nog een 359cc 1 cilinder motor had (met kickstarter) dat mijn uitlaat er afflikkerde omdat de boutjes losgetrild waren... toen kwam ik ook op school met een uitlaat uit mijn rugzak... Dat knetterde trouwens lekker... zo een blok zonder uitlaat...  Geef je gas... van die blauwe vlammtjes er uit... laat je je gas los... van die grote klappen en lange gele vlammen er uit...   |
|
ikky
Oudgediende
|
Jannick   En een patat pinda en mexicano is goddelijk |
|
Puck Oudgediende
|
Laat die vette troep maar zitten  Ik wil graag een Fanta  |
|