|
nietmeer
|
 proficiat!  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Hee Jannick je blog is gister 162 keer bezocht/bekeken...   |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Mijn muziekverzameling bedraagt op dit moment 1392 bestanden  |
|
Marc747 Senior lid WMRindex: 6 OTindex: 494 Wnplts: Belfeld
|
Heee Puck   |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Mijn muziekverzameling bedraagt op dit moment 11 bestanden..   |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
176.. ik moet nodig gaan uitbreiden  |
|
Jannick
Oudgediende
Mijne is iets van 146 items.. Maar ik heb er genoeg aan, En op mijn computer heb ik nog iets van 6 gb..  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Jeetje... wat een ouders heb ik toch weer  ... |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Little Queen: Jeetje... wat een ouders heb ik toch weer  ... Wat is er dan? |
|
Jannick
Oudgediende
Tralala, wie wil een kus?  |
|
nietmeer
|
ikke ikke ikke Me me me, please?!?!?! |
|
Marc747 Senior lid WMRindex: 6 OTindex: 494 Wnplts: Belfeld
|
@ LQ ik moet nu gaan eten maar mijn pp schiet al aardig op.. Doeiii  |
|
nietmeer
|
*The sun is rising The screams have gone Too many have fallen Few still stand tall Is this the ending Of what we've begun? Will we remember What we've done wrong?* |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Jannick.. mag ik ook een knuffel,, @ AD.. nouwh mn ma zou me helpen met CKV zodat ik morgen wel mee naar t strand zou kunnen hadden we meteen een meningsverschil over ballet en moderne dans..loopt ze weg, komt ze ff later terug.. zegt ze jah ik ga met papa mee naar de praxis want ik kan jou toch niet helpen, je zit de hele tijd tussendoor te WMRen en je zegt zelf ook niks ofzo over een idee enzo.. dus wij staan de discussieren noemt mn pa ons ook nog een stelletje kleuters enzo..  hallo zei begon.. ik zei alleen maar dat iets niet per defenitie zo hoeft te zijn.. |
|
Jannick
Oudgediende
Okee, een knuffel is ook okee.. Tralala.. Ik verveel me hier dood, moet van me ma kranten gaan rondbrengen..  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Ikke: Mijn muziekverzameling bedraagt op dit moment 1392 bestanden  Ik heb 13 uur muziek.. Hoeveel is dat?  Quote Marc747: Heee Puck   Heeee Marc  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
LQ das balen...Ben ik blij dat ik dat vak nog niet heb.... |
|
nietmeer
|
 OUDERS  |
|
Jannick
Oudgediende
Tralaala.. Ik wil naar Zwijndrecht..  .. Ik denk dat ik maar de fiets stap, bespaar ik me nog eens 37 euro.. |
|
nietmeer
|
|
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Doeiii  |
|
Jannick
Oudgediende
Doei Cootjee!  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Denk dat ik morgen mooi alleen thuis blijf.. eigenlijk zouden mn ouders mn zus en haar vriend en ik naar t strand gaan wandelen.. als ik ergens een hekel aan heb ist wel aan wandelen.. hun lopen altijd zo'n pokken end en dan zeggen we gaan lekker uitwaaien.. ik noem lekker uitwaaien gewoon een beetje rondsjokken op t strand enzo.. beetje op dezelfde plek blijven.. |
|
Jannick
Oudgediende
Ik wil ook nog altijd ergens uitwaaien, maar in mei kunnen we dat doen in een vliegtuig, in Swidnik, alleen ik moet de papieren nog invullen van Januari..  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote alweerdood: LQ das balen...Ben ik blij dat ik dat vak nog niet heb.... Huiver en wees voorbereid  |
|