|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote Naaoomii: Blehg moet ook nog huiswerk doen, morgen dan maar  Huiswerk ze.  |
|
Marc747 Senior lid WMRindex: 6 OTindex: 494 Wnplts: Belfeld
|
Quote Giovanni: Quote Naaoomii: Blehg moet ook nog huiswerk doen, morgen dan maar  Huiswerk ze.  Er staat toch morgen...?  |
|
myself xD Senior lid WMRindex: 184 OTindex: 10
|
lalalala Oh!! |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@marc: wie heb je voor Engels? |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Marc ik heeft u ook zojuist toegevoegd..  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Giovanni: Quote Naaoomii: Blehg moet ook nog huiswerk doen, morgen dan maar  Huiswerk ze.  Dankjewel  Quote Marc747: Quote Giovanni: Quote Naaoomii: Blehg moet ook nog huiswerk doen, morgen dan maar  Huiswerk ze.  Er staat toch morgen...?  Ja, klopt, maar nog dankjewel..  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Marc747: Quote Giovanni: Quote Naaoomii: Blehg moet ook nog huiswerk doen, morgen dan maar  Huiswerk ze.  Er staat toch morgen...?  Geheugen als een vergiet, weet je nog?  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
SpamSpamSpam.. zoo.. Snel verder  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
ManaManaa tutuutututuu..  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Giovanni: Quote Marc747: Quote Giovanni: Quote Naaoomii: Blehg moet ook nog huiswerk doen, morgen dan maar  Huiswerk ze.  Er staat toch morgen...?  Geheugen als een vergiet, weet je nog?  Ik weet nog  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
|
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Weet iemand wat 'de kast' in het Duits is? (Ik weet het, onzinnige woorden, maar ik zal toch echt eerst de betekenis moeten weten als ik ze wil leren  ) |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Goedemiddag.  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Lananq: Goedemiddag mensen    Hallo lananq  Zou je niet eens een foto van jezelf op je PP zetten  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Lananq: Goedemiddag mensen    Ga je nu wel vertellen waar Napels op sloeg?   |
|
|
@Ikke: Sorry voor de late reactie,, was bezig met mijn pp,, Ik heb Thijssen voor engels en dat is ook mijn mentor.. |
|
|
Quote Puck: Weet iemand wat 'de kast' in het Duits is? (Ik weet het, onzinnige woorden, maar ik zal toch echt eerst de betekenis moeten weten als ik ze wil leren  ) der Schrank? |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Marc747: Quote Puck: Weet iemand wat 'de kast' in het Duits is? (Ik weet het, onzinnige woorden, maar ik zal toch echt eerst de betekenis moeten weten als ik ze wil leren  ) der Schrank? Nerdje  Dankje  |
|
@alweerdood: neen, dat ga ik niet doen. @Puck: Dat was dus een woordspeling die velen niet gesnapt hebben en daarom zeg ik nogmaals dat ik in Nederland woon. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Waarom niet? Heb ik ook gedaan  |
|
Quote alweerdood: Waarom niet? Heb ik ook gedaan  Tja, ik blijf een groot raadsel  |
|
|
Zooo mensen, mijn pp is eindelijk af..  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Marc en nu feestje? |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Lananq oke, wel jammer, wou wel eens zien hoe je er uitziet... |
|
Quote alweerdood: @Lananq oke, wel jammer, wou wel eens zien hoe je er uitziet... Ik vind je ouder uitzien dan ik had verwacht  Maar je zult moeten wachten tot ik ooit eens misschien naar de bowling kom, er is geen enkele foto waar ik representatief op sta. |
|