|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
@ Cootje Ik heb het al gezien, gefeliciteerd! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Chocolate: @ CnC Hahah jah joh sukkel  Naja sukkeltje van me dan   Ik ben geen sukkel, ik ben vrijgezellig  |
|
Chocolate Erelid
|
@ CnC Whahaha wat heeft dat er nou weer mee te maken? |
|
nietmeer
|
Quote Chocolate: @ Cootje Ik heb het al gezien, gefeliciteerd! I know, heb je reactie al gezien! Je was er snel bij  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Chocolate: @ CnC Whahaha wat heeft dat er nou weer mee te maken? I don't know  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik wil naar buiten toe, maar buiten is geen wmr, daar is t gewoon raar.. eh, en ik zou mn laptop wel mee kunnen zien maar dan zie ik geen barst in t scherm, die zit er ook niet (ha..ha..) maar toch! Ik zie dan helemaal niks door die zon |
|
Chocolate Erelid
|
@ Cootje Jah weet ik, probeer toch een beetje actief te zijn op wmr he  @ CnC Right.... Wat hebben wij altijd vage gesprekken |
|
Chocolate Erelid
|
@ CnC Aha.... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Choco, ik BEN vaag, dat weet je toch  en droog, meer droog dan vaag |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Ik wil naar buiten toe, maar buiten is geen wmr, daar is t gewoon raar.. eh, en ik zou mn laptop wel mee kunnen zien maar dan zie ik geen barst in t scherm, die zit er ook niet (ha..ha..) maar toch! Ik zie dan helemaal niks door die zon Kun je niet voor de raam gaan zitten dan? Lekker open zetten en genieten terwijl je ons spamt? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Zo, ik heb een vraagje voor jullie, als jullie het antwoord weten winnen jullie een knuffel van mij  Wat is het eerste wat ik doe als ik op WMR kom? |
|
Chocolate Erelid
|
@ CnC Jah lieverd dat weet ik wel... allang  Tuurlijk ben je meer droog dan vaag, anders was je toch niet de koning van de droogheid ?  |
|
nietmeer
|
Je blog checken?  |
|
Chocolate Erelid
|
@ CnC Mij begroeten  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Cootje68: Quote Cee-N-Cee: Ik wil naar buiten toe, maar buiten is geen wmr, daar is t gewoon raar.. eh, en ik zou mn laptop wel mee kunnen zien maar dan zie ik geen barst in t scherm, die zit er ook niet (ha..ha..) maar toch! Ik zie dan helemaal niks door die zon Kun je niet voor de raam gaan zitten dan? Lekker open zetten en genieten terwijl je ons spamt? Ik spam niet, ik ben een gezelligheidskreator  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Cootje68: Je blog checken?  Nee Quote Chocolate: @ CnC Mij begroeten  Ook.. Ik trek direct een blikje spam open  |
|
nietmeer
|
 Ow jah, dat kan natuurlijk ook! Sorry  |
|
Chocolate Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Ik spam niet, ik ben een gezelligheidskreator  Wahahahahaha zegt degene die binnen 1 maand bijna 4000 OTindes heeft |
|
nietmeer
|
Ehhh, kijken wie er in Café Voogelvlucht aanwezig is?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Chocolate: Quote Cee-N-Cee: Ik spam niet, ik ben een gezelligheidskreator  Wahahahahaha zegt degene die binnen 1 maand bijna 4000 OTindes heeft Shhhhht  Dat blijkt maar weer dat mensen het gezellig vinden met mij, als ze mij zouden negeren had ik nooit de 4000 gehaald, denk daar maar eens over na  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Cootje68: Ehhh, kijken wie er in Café Voogelvlucht aanwezig is?  Ik heb t antwoord al gegeven laiverd  |
|
Chocolate Erelid
|
@ CnC Nou je kan makkelijk ook alleen maar spammen ( quote van CnC : blikje spam  ) en genegeert worden hoor  Edit: En ik doe niet aan nadenken, dat weet je toch wel?  |
|
nietmeer
|
laiverd??? 'k kan alleen maar je blikje spam vinden... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Chocolate: @ CnC Nou je kan makkelijk ook alleen maar spammen ( quote van CnC : blikje spam  ) en genegeert worden hoor  Edit: En ik doe niet aan nadenken, dat weet je toch wel?  Dat lukt mij niet, helaas, ik moet wel iemand hebben die terugpraat  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Cootje68: laiverd??? 'k kan alleen maar je blikje spam vinden... Laiverd is grunnings voor lieverd  |
|