|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
Quote Cootje68: laiverd??? 'k kan alleen maar je blikje spam vinden... Hij bedoelde mij |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Chocolate: Quote Cootje68: laiverd??? 'k kan alleen maar je blikje spam vinden... Hij bedoelde mij Altijd  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Nounou, wat een gezwets in dit café   |
|
nietmeer
|
Quote Chocolate: Quote Cootje68: laiverd??? 'k kan alleen maar je blikje spam vinden... Hij bedoelde mij Okay, okay, I get it!  |
|
Chocolate Erelid
|
Quote Kriebeltje: Nounou, wat een gezwets in dit café   Een wat? gezwets? stom woord! ( en wat betekent het? Ja mijn nederlands is slecht  ) |
|
nietmeer
|
Quote Kriebeltje: Nounou, wat een gezwets in dit café   Klopt, maar wel gezellie! Hey Kriebeltje, je mag altijd een bod doen op t schilderij hoor!!!   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
gezwets betekent gewoon zoiets als uit je nek lullen  |
|
Chocolate Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Chocolate: Quote Cootje68: laiverd??? 'k kan alleen maar je blikje spam vinden... Hij bedoelde mij Altijd     |
|
Chocolate Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: gezwets betekent gewoon zoiets als uit je nek lullen  Dank u Edit: zie je zo kan je ook een hoge OTindex krijgen, als je toch genegeerd word maar op andere mensen zelf reageert  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: gezwets betekent gewoon zoiets als uit je nek lullen  Klopt. Ik heb toch gelijk?  Niet dat het erg is...  Quote Cootje68: Quote Kriebeltje: Nounou, wat een gezwets in dit café   Klopt, maar wel gezellie! Hey Kriebeltje, je mag altijd een bod doen op t schilderij hoor!!!   Ik zal er eens over nadenken. Is het richting €13 miljoen?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Krabbeltje, ik ben het niet geheel met je eens  13 miljoen? zoiets lijkt me wel redelijk  |
|
Chocolate Erelid
|
Sorry maar ehm.. welk schilderij? Ik mis weer eens iets....  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Chocolate: Quote Cee-N-Cee: gezwets betekent gewoon zoiets als uit je nek lullen  Dank u Edit: zie je zo kan je ook een hoge OTindex krijgen, als je toch genegeerd word maar op andere mensen zelf reageert  We zijn niet allemaal zo  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Chocolate: Sorry maar ehm.. welk schilderij? Ik mis weer eens iets....  Ik heb ook absoluut geen idee waar t over gaat  ik lul gewoon mee  |
|
Chocolate Erelid
|
@ CnC Begin je nu ook al schizofreen ( hoe schrijf je dat?  ) te worden, met je we |
|
Chocolate Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Chocolate: Sorry maar ehm.. welk schilderij? Ik mis weer eens iets....  Ik heb ook absoluut geen idee waar t over gaat  ik lul gewoon mee  Whahaha zo kan je ook aan je OTindex komen he  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Gezwets dus... Maar dat is even een klein openbaar onderonsje.  |
|
nietmeer
|
Minder... is een kopie dus goedkoper! Orgineel is van Christine Comyn zie orgineel: link |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Chocolate: @ CnC Begin je nu ook al schizofreen ( hoe schrijf je dat?  ) te worden, met je we We know what you want!  |
|
Chocolate Erelid
|
@ Cootje Het plaatje doet het niet |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Cootje68: Minder... is een kopie dus goedkoper! Orgineel is van Christine Comyn zie orgineel: link Ze image iz not zere! |
|
Chocolate Erelid
|
@ CnC En wat wil ik dan? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Chocolate: @ CnC En wat wil ik dan? Ons  |
|
nietmeer
|