|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Twaggy, hm, dan geef je een feestje en voer je je ouders dronken en dan vraag je het nog een keer  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Enkie: Ah, ik zie dat de Rodeo's vandaag voor de halve prijs zijn  dat is mooi, ik neem er vijf  hmmz lees de kleine lettertjes eens * leest voor: En voor Enkie het dubbele  * |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
*drinkt Rodeo* @Twaggy, die had ik nog niet gezien  wil jij ze dan halen voor me?  |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
Quote Enkie: *drinkt Rodeo* @Twaggy, die had ik nog niet gezien  wil jij ze dan halen voor me?  haha slim hoor, maar daar trappen wij niet in! |
|
Twaggy Oudgediende
|
*haalt een tray Rodeo voor Enkie* wel met mate drink he ? *tapt een liter pul vol met HJ en neemt een grote slok onder het kluiven van een groot stuk hertebout* |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Mag ik een coebergh-red bull van iemand? Ik ben nog te jong om het zelf te kopen  |
|
Enkie
Oudgediende
|
@Twaggy, dankjewel  *negeert Jatser en neemt een flinke slok* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Wie zit er buiten nou de hele tijd zo irritant te piepen, stomme bart smit rotzooi... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote ikky: Mag ik een coebergh-red bull van iemand? Ik ben nog te jong om het zelf te kopen  Zal ik het dan ook maar voor je opdrinken? ben je ook nog te jong voor  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote ikky: Mag ik een coebergh-red bull van iemand? Ik ben nog te jong om het zelf te kopen  grijp maar snel zlef je kans want de camera's zijn kapot |
|
|
Quote ikky: Mag ik een coebergh-red bull van iemand? Ik ben nog te jong om het zelf te kopen  Dan mag jij nog neit binnen! |
|
Enkie
Oudgediende
|
|
|
|
Quote Enkie: @Jatser, wat doe jij hier dan  ik werk hier  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Jatser: Quote ikky: Mag ik een coebergh-red bull van iemand? Ik ben nog te jong om het zelf te kopen  Dan mag jij nog neit binnen! en wat doe jij hier jongeman? mag ik je id even zien? |
|
Enkie
Oudgediende
|
Werken mag pas vanaf 16  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
* pakt gauw een fles coebergh: geeft het aan ikky * Alsjeblieft  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote my-angel: * pakt gauw een fles coebergh: geeft het aan ikky * Alsjeblieft  my-angel grijpt zijn kans  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Ehm... Hoi  |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Twaggy: Quote ikky: Mag ik een coebergh-red bull van iemand? Ik ben nog te jong om het zelf te kopen  grijp maar snel zlef je kans want de camera's zijn kapot *grijpt snel 3 flessen coebergh mee * *gaat in een hoekje van het café lekker alles opdrinken  * |
|
|
Quote Enkie: Werken mag pas vanaf 16  15 lieve schat;) en als het familie is vanaf 14;) |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@ikky, mag ik er bij komen met mijn thee ?  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Jatser: Quote Enkie: Werken mag pas vanaf 16  15 lieve schat;) en als het familie is vanaf 14;) werken met de kassa pas vanaf 16  Bel de politie |
|
Enkie
Oudgediende
|
@Jatser, hier zijn de regels anders  |
|
ikky
Oudgediende
|
@my-angel, Natuurlijk mag dat  Gezellig!  Edit, kijk wel uit, als ik dronken word word ik nogal aanhankelijk  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Hey Ikke   |
|