|
nietmeer
|
Tot donderdag Lananq  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Wie heeft er een kilotje drank voor me? |
|
nietmeer
|
Quote Blend: Nou Cootje, dat is een fust voor 2  Doordrinken wordt dat  edit: Owh ik zie er toch nog 3  jij ook Nogeensdood? *slikt heftig en giet het eerste pintje van de dag achterover* Aaaahhh! Lekker, doe er nog maar 1  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Doe mij er ook maar eentje;) Het moet toch op he'  |
|
nietmeer
|
*boink* haai alweerdood & CnC |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Geeft Cootje er nog maar 4 want die drinkt als een ketter  Zo te zien is het magische woord weer gevallen, want het wordt al drukker  |
|
nietmeer
|
Geen dolfijn? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Hey cootje  Dus, niemand heeft een kilo drank voor me? Dan ga ik zelf maar wat opzoeken... *rommelt wat achter de bar* |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Conficus hoe was je dag? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
*vind nog een fles brandewijn* 1 Liter, mwah, lukt wel.. |
|
Blend
Oud Moderator
Nee Kpuc die zijn daar te slim voor, die groeten op een andere manier  Denk ik  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Geen dolfijn? Huh, vat 'm niet!  *krabt zich achter oor en gooit nog twee pintjes naar binnen* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote alweerdood: Conficus hoe was je dag? Best lui en lekker, maar avond is niet zo fijn, beetje ruw... zeg maar... |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
ruwe avond, heb je gevochten ofso?  |
|
Blend
Oud Moderator
Cootje vergeet je inet af en toe ook naar het toilet te gaan, want dit kan niet lang meer goed gaan. Wat een tempo  |
|
nietmeer
|
Woeii, nen zuipschuit, ok dan, Cootje, proost, op den haai, in de soep met dat beest  |
|
nietmeer
|
Quote Blend: Cootje vergeet je inet af en toe ook naar het toilet te gaan, want dit kan niet lang meer goed gaan. Wat een tempo  Hahaha  *slaat zich op de knie* Ik kom voorbereid, heb een stash aan inco-materiaal!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@adje, neuj, maar dr zat een stel meiden vreselijk druk te doen hier, en ik was fftjes gigantisch gefrustreerd met wmr  Dus ik trek nu maar een fles brandewijn en dan komt alles goed, totdat ik morgen wakkerword iig  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Cee-N-Cee: @adje, neuj, maar dr zat een stel meiden vreselijk druk te doen hier, en ik was fftjes gigantisch gefrustreerd met wmr  Dus ik trek nu maar een fles brandewijn en dan komt alles goed, totdat ik morgen wakkerword iig  aha zoo  Vrouwen.. altijd lastig... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@adje, 1 is nog wel te doen, maar als er twee zijn, die elkaar lekker ophitsen (lees: hyper maken) dan word t mij echt teveel  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Cee-N-Cee: @adje, 1 is nog wel te doen, maar als er twee zijn, die elkaar lekker ophitsen (lees: hyper maken) dan word t mij echt teveel  hmm, is ook bij een paar vriendinnen van me, je vraagt je toch af of die kaken nooit pijn gaan doen  |
|
nietmeer
|
@alweerdood; maar je kunt ook weer niet zonder ze, of wel soms? *schuifelt op en neer en kijkt nog eens knipogend naar Blend* Heb je er nog een paar? Anders krijgen we die fust vanavond niet leeg! |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Cootje zonder ze zou ik nooit kunnen;) anders had ik nu mijn favoriete danspartner niet gehad  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Cootje, nee, je kunt niet zonder ze  tis net zoals elke verslaving, het brengt je in de hemel om je vervolgens de hel in te smijten  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote alweerdood: Quote Cee-N-Cee: @adje, 1 is nog wel te doen, maar als er twee zijn, die elkaar lekker ophitsen (lees: hyper maken) dan word t mij echt teveel  hmm, is ook bij een paar vriendinnen van me, je vraagt je toch af of die kaken nooit pijn gaan doen  kwek kwek kwek  |
|