|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Luna: Tralalalalalalalala Gaan we zingen?  heb ik al gedaan, keihard, maar nou ben ik schor, dus je zal het in je eentje moeten doen, of zonder mij hihi..  Oke waar haalde ik dat nou weer vandaan  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@nono, niet alleen op de basisschool, in het bedrijfsleven ook.. |
|
nietmeer
|
Luna  Het dek is van t biljart af, doe je mee? |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Iemand zei vandaag : Life is a bitch and then you die  Depri,he  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
O wat zijn we blij o wat zijn we blij. niet omdat er 1 jarig is maar om de vreterij  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Luna: Iemand zei vandaag : Life is a bitch and then you die  Depri,he  de waarheid, ik had t kunnen zeggen  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: @nono, niet alleen op de basisschool, in het bedrijfsleven ook.. Ja maar zover ben ik nog niet, op de middelbare school wordt het niet gezegd. Niet bij ons..  |
|
nietmeer
|
Twaggy, het is allemaal jouw schuld! |
|
nietmeer
|
Nog veel erger, ik heb dat liedje niet op deze schijf staan, nu moet ik zelf gaan zingen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: Quote Cee-N-Cee: @nono, niet alleen op de basisschool, in het bedrijfsleven ook.. Ja maar zover ben ik nog niet, op de middelbare school wordt het niet gezegd. Niet bij ons..  Het draait altijd om "ik" nooit om "wij" en als het wel om "wij" gaat dan is het altijd om een "ik" reden |
|
Twaggy Oudgediende
|
WAAAAA jah dat weet ik   ik doe mijn best  |
|
Naaoomii
Oudgediende
CNC, pff ja dat merk ik soms nog wel hoor.. De maatschappij om me heen..  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Naaoomii: CNC, pff ja dat merk ik soms nog wel hoor.. De maatschappij om me heen..  welke maatschappij? de bus? |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Twaggy, nee in het algemeen..  Overal eigelijk, bijna overal.. |
|
Naaoomii
Oudgediende
Wat is het toch stil nou  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Kijk maar naar automobilisten, er staat iemand in een uitrit te wachten, terwijl er verkeer met een gangetje van 30 voorbij sukkelt, redelijk dicht op elkaar gepakt, die man die kan wachten tot hij verstoft is voordat hij mag toestromen, allemaal omdat de automobilisten dan WEER een auto voor zich in de rij hebben, en dat willen ze niet. Ik ik ik ik ik ik ik ik |
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Hey iedereen, om half 12 ben ik weer weg, tot dan nog effe gezellig met iedereen pret maken enzo... |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Naaoomii: Wat is het toch stil nou  ik weet niet niemand wat leuks meegemaakt ofzow  |
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Erh, een drumblaar opgelopen, net als vroeger, maar 2 uur gedrumt vandaag... Dus tja, wat wil je |
|
Naaoomii
Oudgediende
Ja, zo erg  . Ook bij de bus idd, wat Twaggy zei, niemand staat op voor een zwangere vrouw.. Of een oude dame ofzo, ja het is dat ik nooit met de bus ga.. En als ik met de bus ga zit ik er bijna altijd met niet meer als 5 personen in haha.. Lekker rustig wel..  Ochja.. Voorbeelden zat..  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik ga slapen  Twaggy  Nearow  Naomi  CNC  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Twaggy, Vandaag heb ik met Palmyre een beetje lol gemaakt onder wiskunde.. Ik zal het vertellen.. Edit: ik had met haar, bij twee jongens uit de klas een beetje 'nep-geflirt' haha.. Nouja, de hele tijd aandacht gegeven, en dan weer hun agenda of blaadjes afpakken en daar wat opschrijven.. Gewoon iets van 'hoi Tim' haha en nog allemaal dingen, en we hadden de slappe lach, en die hadden echt zoiets van.. Okeeeeeeeee  Snap ik wel..  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Trusten Enkie  xx |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
doeg enkie, slaap lekker   |
|
Twaggy Oudgediende