|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
Quote Liz87: Quote Jatser: haha mij kan je ook vinden als je ergens goed zoekt.. maar daar kom je eik niet zonder tip 8er Waar? haha ik ben toch niet de moeite waard  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote ikky: Heeej Kriebeltje   Hoe is het? Goed, ik ben het meest actieve lid op WMR op het moment.  |
|
nietmeer
|
@blusgast: Weet ik nog niet, heb net via de filter het water afgelaten en gecentrifugeert  Heb net een nieuwe was aangezet! Kijken wat ie doet  Ondertussen heb ik ook een beginnetje gemaakt met een PP. Nog lang niet klaar, maar er staat in ieder geval wat!  |
|
|
Quote Cootje68: Ondertussen heb ik ook een beginnetje gemaakt met een PP. Nog lang niet klaar, maar er staat in ieder geval wat!  ik heb ook nog geen PP  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
@Liz 30ste foto zelfs  (Zijn er nog een zooi bijgekomen dus) hehe |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
nietmeer
|
 Quote Jatser: Quote Cootje68: Ondertussen heb ik ook een beginnetje gemaakt met een PP. Nog lang niet klaar, maar er staat in ieder geval wat!  ik heb ook nog geen PP  Succes! Je hebt een missie |
|
|
@Cootje haha jaa eik wel, maar nooit zin om daar iets voor te doen! |
|
nietmeer
|
Komop, luie Brabo!  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote ikky: @Kriebeltje, volgens mij ben je dat al 2 dagen hoor   Het is me vandaag pas opgevallen...  Hoest met jou nu dan?  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Liz: 32ste ook, en op nummer 43 zit mijn meissie naast Kpuc  Zo... en nu ga ik toch echt nog even proberen productief te zijn op mijn werk  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Jatser: Quote Hoskeu: In dat geval;)... was dat wel een heel erg goed moment  ...  @Jive, doe die dweil inderdaad maar! er ligt nogal ene plas kwijl onder de barkruk van Hoskeu Ik hou mijn hoofd wel een beetje achterover als ik haar aanstaar... blijft het een beetje binnen...  Nouja zeg... wordt ik hier neergezet als een of ander pervers kwijlend mannetje??  ... je mag tegenwoordig toch nog wel een beetje flirten met zo een schone dame??  ...  |
|
|
Quote Cootje68: Komop, luie Brabo!  HEHE nix tege Brabant he! |
|
nietmeer
|
@Kriebeltje: 'k doe m'n best om je bij te benen, maar wil niet echt lukken...  Oh, oh; nu hoor ik ook nog beweging via de babyfoon! Nou nog maar ff snel een shaggie en dan er weer vandoor! PS voor jatser: Waar kom ik vandaan dan?  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Kriebeltje, het gaat wat beter dan gister, maar mijn lichaam doet nog steeds best veel pijn  |
|
|
Quote Hoskeu: je mag tegenwoordig toch nog wel een beetje flirten met zo een schone dame??  ...  mag best, zolang je maar niet over me heel kwijlt xD |
|
|
Quote Cootje68:  PS voor jatser: Waar kom ik vandaan dan?  hihi niet gezien  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Hmm, wat heeft Ikky last van? Je was ziekjes, maar wat had je precies dan? |
|
nietmeer
|
Volgens mij komen we uit een ei  |
|
nietmeer
|
Moet er weer vandoor! Shaggie op en beweging boven wordt langzamerhand gekrijs...  See you all later!!!  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Cootje68: @Kriebeltje: 'k doe m'n best om je bij te benen, maar wil niet echt lukken... Tja, iets beter je best doen?  Doei Cootje!  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Jatser: Quote Hoskeu: je mag tegenwoordig toch nog wel een beetje flirten met zo een schone dame??  ...  mag best, zolang je maar niet over me heel kwijlt xD Oke oke... ik kwijl wel de andere kant op...  (die jeugd van tegenwoordig... het is niet meer de jeugd van vroeger  ...) |
|
|
Doeiii |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Doei Cootjeh! |
|
|
Quote Hoskeu: Oke oke... ik kwijl wel de andere kant op...  (die jeugd van tegenwoordig... het is niet meer de jeugd van vroeger  ...) Nee, dat is als het goed is geen jeugd meer he xD |
|