|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Liz87: Quote Hoskeu:
Nou... niet alleen brie... ik heb pasgeleden anders nog een lief snoetje voorbij zien komen ... Weet niet wie je bedoel, maaruuh, ik heb nog steeds geen foto van jou voorbij zien komen  Hoor ik daar de plicht roepen??... Volgens mij moet ik weer aan mijn werk...  Ik heb helemaal niets online staan aan foto's...  |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Quote Liz87: Quote Hoskeu:
Nou... niet alleen brie... ik heb pasgeleden anders nog een lief snoetje voorbij zien komen ... Weet niet wie je bedoel, maaruuh, ik heb nog steeds geen foto van jou voorbij zien komen  En ben jij nog ergens te bewonderen? Ik zie maar weinig mensen die een foto van zichzelf op hun pp hebben staan... ik wel pp blusgast |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Cootje68: Om jullie vragen ff te beantwoorden: 't is een Zanussi Saffiro, en het kreng wil geen water meer afpompen (=lees slikken). Vreemde woordkeuze in deze context... afPOMPEN  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
blaffen?  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Dit gebeuren is niet goed voor mijn page-views...  Oh oh en ik moet nog 2 uur... Tagwolk |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Haha, ik genereer ook weer lekker veel hits vandaag  Terwijl ik eigenlijk hard aan de gang moet zijn  Zucht  Nog maar een poging wagen dan... Dank voor deze opkikker kriebel  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ondertussen is Lizz stiekem weggevlogen...  Oh wat asociaal... 700 pageviews...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Sjonge... wat voor achterlijk paasei heeft dat verzonnen... dat hier al het internet via die prachtige proxy moet... grrrrRRRRrrrRRRrrr... het duurt hier bijna 5minuten als ik op F5 druk voor dat er wat komt te staan op die lege witte pagina  ... AAAaaaAAahhhrrrggg!!!... |
|
nietmeer
|
Een of andere leipe sysop neem ik aan Hoskeu  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Kriebeltje: Ondertussen is Lizz stiekem weggevlogen...  Oh wat asociaal... 700 pageviews...  Weggevlogen??... zie jij ze vliegen Kriebeltje??... Over die pageviews... ik denk dat voogeltje die pagina gemaakt heeft zodat je ongeveer kan inschatten hoe hoog de rekening wordt die je aan het einde van de maand op de deurmat krijgt... Betalen per pageview is wel zo eerlijk toch??  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Ik ben er nog maar ook aan het werk..
En Hoskeu, kom je naar de bowling? Ik wil nou toch wel eens zien hoe jij er uitziet! |
|
Kriebeltje Erelid
|
Pfoei, wat is de tax? Zelfs al was het 1 cent per hit zal ik nog een flinke rekening krijgen. Eind van de dag sta ik wel op 1000...  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote blusgast:
En ben jij nog ergens te bewonderen? Via Hyves |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Liz87: Quote blusgast:
En ben jij nog ergens te bewonderen? Via Hyves Zelfde naam? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Ik ben er nog maar ook aan het werk..
En Hoskeu, kom je naar de bowling? Ik wil nou toch wel eens zien hoe jij er uitziet! Dat kan ik jouw "vaste scharrel" niet aandoen  ...  Ff zonder gekheid... zo bijzonder ben ik niet hoor  ... |
|
Liz87 Erelid
|
http://lizz-87.hyves.nl/ |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote Liz87: Ik ben er nog maar ook aan het werk..
En Hoskeu, kom je naar de bowling? Ik wil nou toch wel eens zien hoe jij er uitziet! Dat kan ik jouw "vaste scharrel" niet aandoen  ...  Ff zonder gekheid... zo bijzonder ben ik niet hoor  ... Vaste scharrel  hahaha, die gaat niet mee hoor  Nou en, ik ben ook niet bijzonder! ben gewoon benieuwd met wie ik zit te kletsen op WMR! |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Liz87: Vaste scharrel  hahaha, die gaat niet mee hoor  Nou en, ik ben ook niet bijzonder! ben gewoon benieuwd met wie ik zit te kletsen op WMR! Weet ie niet dat je op wmr zit  Maar Woww wat een foto. Ga je meedoen aan de wmr fotomodellen wedstrijd  Heb je mij al bekeken?  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Blusgast, ja..  Leuke foto! Schattige kids! |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Liz87: @ Blusgast, ja..  Leuke foto! Schattige kids! Ja hè het lijken zulke  maar eigenlijk zijn het vaak  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Lizzie: http://lizz-87.hyves.nl/ Meid, je bent op dezelfde dag als mij jarig...  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote blusgast: Quote Liz87: @ Blusgast, ja..  Leuke foto! Schattige kids! Ja hè het lijken zulke  maar eigenlijk zijn het vaak  Haha, dat is vaak zo;) |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Kriebeltje: Quote Lizzie: http://lizz-87.hyves.nl/ Meid, je bent op dezelfde dag als mij jarig...  Ieeuw scary  ;) |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ja, elke keer als ik nu jarig ben zal ik denken: Goh, Liz is ook jarig en ze is nog steeds 2 jaar jonger dan mij...   |
|