|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Hoskeu: @Brie... In veel gemaakte grappen schuilt een kern van waarheid... Wil je hiermee zeggen dat brie wel opgegeten moet worden?  |
|
nietmeer
|
Quote Hoskeu: @Brie... In veel gemaakte grappen schuilt een kern van waarheid... Yep, zo'n 20%;) |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Quote Hoskeu: @Brie... In veel gemaakte grappen schuilt een kern van waarheid... dus elke x dat ze zeggen dat brie lekker is, moet ik dat serieus nemen?  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Nou, foto?  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote brie: Quote Hoskeu: @Brie... In veel gemaakte grappen schuilt een kern van waarheid... dus elke x dat ze zeggen dat brie lekker is, moet ik dat serieus nemen?  Ik weet niet... Als je nou een foto op je pp zet... kunnen we je wel helpen met dat dilemma...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Kriebeltje: Nou, foto?  Nouja... die wilde ik inkoppen...  |
|
Brie Erelid
|
Quote Cootje68:
Yep, zo'n 20%;) He jammer, maar 2 vd 10 x dat het gezegd word  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Hoskeu: @Brie... In veel gemaakte grappen schuilt een kern van waarheid... Of is dit ook een grap??  ... |
|
Brie Erelid
|
Ik heb een foto hoor, jongens  |
|
Kriebeltje Erelid
|
die doet het niet...  Quote Hoskeu: Quote Kriebeltje: Nou, foto?  Nouja... die wilde ik inkoppen...  Ha, ik was eerder...  |
|
Brie Erelid
|
doet die t niet  . nouwjaa.. w8 dan geef ik even een link  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Nu zijn we wel heel benieuwd hoor.   |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Hoskeu.. Dat is zeker waar! Ik heb er ook geen zin in om over een paar jaar te zitten van, owww neeee... Waarom heb ik het toen niet gedaan.. En mn pa wil me steunen... (wonderen zijn de wereld echt niet uit!) Dus dat komt wel goed  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote brie: doet die t niet  . nouwjaa.. w8 dan geef ik even een link  Maar... Dan weet je nog niet of de reactie die wordt gegeven bij die 20% of 80% hoort...  |
|
Brie Erelid
|
http://img133.imageshack.us/my.php?image=foto54el2.jpg
nou hier is dan n foto |
|
Kriebeltje Erelid
|
Dat kun je toch wel zien aan de lichaamstaal?  EDIT: Oei, ik zeg lekkere brie!   Of ben ik nou té enthousiast? |
|
Brie Erelid
|
Wel even kopieren en plakken, weet niet hoe je hier moet linken  |
|
Hoskeu Erelid
|
Grrrrrrrrrrrrrr......... aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh......  Bliep bliep bliep....  Ik zit hier langzaam aan een bloeddruk te genereren van 170 over 220 ofzoiets...  Als ik op F5 druk... dan kan ik rustig even koffie gaan drinken voor de site weer geladen is... omdat ik achter zo een geweldige proxy server zit hier... vind mijn baas leuk ofzo...  |
|
nietmeer
|
|
|
Kriebeltje Erelid
|
Oei, dan baal jij even... frustrerend...  Brietje, kun je de foto niet op je PP zetten voor Huskey?  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
*stommelt de kroeg binnen, stofzuiger onder de arm* Even de kwijl hier opzuigen?  Lekker stokbroodje brie! *kwijl* *zet stofzuiger weer aan* *zucht* |
|
Kriebeltje Erelid
|
Is brie er nu stiekem tussenuit gelopen?  |
|
Brie Erelid
|
Uhh. nou ik had een foto op mn pp, maar die doet het niet  |
|
Brie Erelid
|
@ kriebeltje.. neenee was even wat te drinken pakken heb n andere foto geprobeerd, maar die doet het ook niet  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Kun je wel aanpassen toch? Ik denk dat de huidige link het wel doet. (niet zeker wetend)  *kijkt in profiel van brie* *Gaat kijken in het topic openingzinnen en versiertrucs* Euh...   |
|