|
nietmeer
|
|
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Cee-N-Cee: Hij vind brie gewoon om op te eten zo lekker  Hij heeft zin in brie...  Hooi Brie'tje...  Hoii Cootje  *boink* heren!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote aimed: doei Cee-N Maak het jezelf gemakkelijk en zeg gewoon CnC, C&C, of iets dergelijks  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
haha doeg CnC @Cootje, goed dat ik dat weet  |
|
nietmeer
|
|
|
Brie Erelid
|
Hee kriebeltje  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*wordt genegeerd  * |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Liz... Mijn plannen zijn nog niet gewijzigd... ik ben nogsteeds vanplan in september naar de Universiteit van Tilburg psychologie te gaan doen...  U heeft een nieuw plan??... Andere studi??... |
|
nietmeer
|
Heb van al die praat over eten wel trek gekregen  Hebben we nog tosti's in de keuken??? |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ik heb een beetje veel page-views vandaag: OepsMaar verder gaat het wel goed...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Kriebeltje: Ik heb een beetje veel page-views vandaag: OepsMaar verder gaat het wel goed...  Haal dat pasje nou eens vantussen die F5 knop...  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Aaah tosti's, laten we weer eens gaan kijken. *zoekt naar brood, kaas en tosti-ijzer* Het tosti-ijzer is gejat!!  |
|
Brie Erelid
|
Weet iemand hoe je een foto op je pp kan zette ? |
|
nietmeer
|
*slaat met vuist op tafel* Welke sukkel heeft 'm nou weer verstopt???  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ik geloof dat er iemand was die hem gister mee naar huis had genomen omdat zijn eigen kapot was...
*gaat even zoeken* |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote brie: Weet iemand hoe je een foto op je pp kan zette ? Kunt U hier iets mee??... EDIT:
Quote Bovenstaande link: Plaatjes Plaatjes kunnen alleen op de blogs en persoonlijke pagina's gebruikt worden! Voor het toevoegen van plaatjes gebruiken we één simpele tag: afbeelding .. op de plaats van de astrix (  komt de url, het internetadres, van het plaatje. Deze moet beginnen met http:// en eindigen op bijvoorbeeld .jpg of .gif (andere uitgangen zijn ook mogelijk!). |
|
Brie Erelid
|
@Hoskey; ik heb 't al gevonden by de FAQ, evengoed bedankt  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote ikky: Die wil ik hebben Die van ons is ontploft Ikky dus... ik haal even een nieuwe.  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Crousant..
Oh, ik dacht het "het associate" topic was..
|
|
nietmeer
|
Quote Kriebeltje: Quote ikky: Die wil ik hebben Die van ons is ontploft Ikky dus... ik haal even een nieuwe.  Foei foei, die Ikky toch...  En ze is ziek, heeft ze dan nog wel honger?  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote brie: Hoskey; ik heb 't al gevonden by de FAQ, evengoed bedankt  Geen dank...  (Die link had ik ook maar gejat van Kpuc zijn reactie op het bolg van maarty...  ) |
|
nietmeer
|
Hey, vraagje... Kan je ook in Word een PP maken en Copy-Paste doen als je tevreden bent? |
|
nietmeer
|
Tuurlijk, net als in notepad  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Hoskeu: Liz... Mijn plannen zijn nog niet gewijzigd... ik ben nogsteeds vanplan in september naar de Universiteit van Tilburg psychologie te gaan doen...  U heeft een nieuw plan??... Andere studi??... Nou.... Uuhm, hoe zal ik het zeggen.. Nou ja, studie.. Ik niet weet. Ik had sollicitatiebrieven geschreven.. En gepost, ik had er alleen geen goed gevoel bij.. (heel appart) En wat denk je? De brievenbus werd opgeblazen.. Ok ok, ik hoor je denken, nou ja zeg je laat het toch niet van zoiets afhangen.. Maar ja, dr waren nog wat dingen aan vooraf gegaan.. Toen sprak ik mn vader aan de telefoon(wat op zichzelf al een bijzonder iets is) en die zei, waarom ga je niet een tijdje naar het buitenland.. Nou dat is iets waar ik zelf al heel vaak over na heb gedacht en erg graag wil. Voor een jaar of een half jaar ofzo.. Nu heb ik me vandaag ingeschreven voor 3 verschillende reizen en ik hoop dat dat iets gaat worden.. Iig voor 6 maanden, en het liefst voor een jaar.. |
|
Hoskeu Erelid
|
EDIT: Ik was weer eens te ongeduldig met mijn post... Maargoed... naar het buitenland??... Nu ben je nog jong... nu kan het nog... als je straks getrouwd bent en kinderen hebt kan je dat wel vergeten... dus als je het echt wil is nu wel de tijd om het te doen...  Wel cool... een half jaar of jaar naar weet ik veel waar... dan ben je echt vrij  ...  |
|