|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
LQ Nou  Je geeft zelf de indruk dat het niet goed gegaan zou kunnen zijn  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Blend, tsjaah..nu nog wachten op de rest he  .. maar dat komt pas volgende week |
|
Blend
Oud Moderator
Ik heb alweer honger  Ik ga even wat voedsel zoeken  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Blend je hebt mail  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
*komt to de conclusie dat hij nog veel belangrijke dingen moet doen* Ik ga weer. Tot vanmiddag  |
|
nietmeer
|
@Blend: Volgens mij had Kpuc nog wat Daneroll met kaas over... Moet alleen weer ff opgewarmd worden!  |
|
nietmeer
|
 Doei kriebels |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Doei Coot  en de rest!!  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik heb een boterham met cocosbrood met bonkjes   Dag Jeukje  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik ga zo een liga evergreen eten over 5 minuten  dan begint de pauze en ga ik dus deze slome pc verlaten.. jullie dus ook   |
|
nietmeer
|
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
|
|
Blend
Oud Moderator
Veel plezier nog met het huiswerk Prinsesje   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Blend.. ik hoop dat ik deze dag overleef, jij ook sterkte vandaag he  |
|
Blend
Oud Moderator
Dank je  Ik ga zo ook naar mijn nieuwe kamer toe  Vast de eerste spulletjes er neerzetten  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Blend: Dank je  Ik ga zo ook naar mijn nieuwe kamer toe  Vast de eerste spulletjes er neerzetten  Heb je een nieuwe kamer?? |
|
Blend
Oud Moderator
@Liz Nou, het is in hetzelfde huis als eerst, alleen dan wel een andere kamer  Dus ik ga er vanmiddag heen om de sleutel op te halen en mijn eerste spullen er te brengen  Weer terug naar het bruizende Westzaan  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Blend... Huh  Was je stage niet al klaar daar dan? Haha, Westzaan rulezzz!;) |
|
Blend
Oud Moderator
Liz Ja, mijn stage is klaar, maar ze wilde me wel houden, dus ik begin volgende week er fulltime te werken  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: Liz Ja, mijn stage is klaar, maar ze wilde me wel houden, dus ik begin volgende week er fulltime te werken  Wow! Ok  Vet! Gefeliciteerd dan met je nieuwe baan! Ga je dan weer elk weekend terug naar je ouderlijk huis? Is je studie nu al helemaal afgerond? |
|
nietmeer
|
 Profietsgejat!  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik ga ieder weekend nog terug naar huisje  In het begin dan, ik moet nog 1 herkansing doen (begin juni) en als ik dat gedaan heb ben ik helemaal klaar met mijn studie  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: Ik ga ieder weekend nog terug naar huisje  In het begin dan, ik moet nog 1 herkansing doen (begin juni) en als ik dat gedaan heb ben ik helemaal klaar met mijn studie  Wow ok dan! Hopen dat het gaat lukken! Nog steeds alles goed in de liefde? Wel cool dat ze je wilde houden daar  |
|
Blend
Oud Moderator
Over de liefde mag ik ook niet klagen;)  Ja ik ben zeker blij dat ik mag werken daar  Wil er nog wel een paar jaar blijven als het kan, dan zie ik wel weer verder  |
|
Liz87 Erelid
|
Ok dan! Mag je de kamer nu ook inrichten/verven zoals je het zelf wilt hebben? Wonen die andere mannen dr nog? |
|