|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
tenminste nog iemand die me opmerkt haj cootje   @Liz, hooj  Wat is er met je dan? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
CnC Goede morgen... @CootjeWat wil die worden later??... Paashaas??  ... eieren verstoppen??... Liz... Nouja... gaan ze je een beetje af zitten wijzen??  ... Hoe kunnen ze dat nou doen??  ... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Offtopic: Woooeeh, leuke OT heb ik weer  Nu ik eraan denk, als je offtopic in offtopic doet, dan zou het eigenlijk ontopic moeten zijn, toch? sinds - - = + @Keu, goeiemorgen ouwe knakker  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ C&C ik ben nogal best een beetje boel verkouden!!
@ Hoskeu, Ach ja.. Het zal wel.. Had het al verwacht! |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: HAAI C&C *zwaait van een afstand.. Geen  vandaag anders steek ik je aan Alleen vandaag??  ... Jij hebt me al eerder aangestoken hoor... met je plannen om je werk op te zeggen  ... hehehe |
|
nietmeer
|
@Hoskeu: Geen idee, maar hij houd in ieder geval grote opruiming! Vond net in de prullebak een complete puzzel... Wil zeker plaats maken voor al z'n kadootjes volgende week!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Liz, ach lieverd  al een heet bad genomen? helpt soms nog wel es |
|
Hoskeu Erelid
|
@Cootje... Lean six sigma... de nieuwste trend in het bedrijfsleven... alles wat je meer dan een half jaar niet gebruikt in een magazijn stoppen... alles wat je meer dan een jaar niet gebruikt centraal opslaan en 2 jaar niet gebruikt weg gooien... Het wordt gewoon een bedrijfskundige later...;)  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Hoskeu... Hahah, net of jj dat erg vind zeg  ;) @ C&C, Ik zit heerlijk op mn werk.. Helaas geen bad in de buurd  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DGOS: Internationale decennia van de Verenigde Naties 2001-2010: International Decennium voor een Cultuur van Vrede en Geweldloosheid ten aanzien van Kinderen Vertel mij, welke cultuur is dat?1997-2006: Eerste Decennium van de Verenigde Naties voor de Bestrijding van Armoede Klinkt redelijk... 1995-2004: Decennium van de Verenigde Naties voor Mensenrechteneducatie Fijn, krijgen we onderwezen wat onze rechten zijn, daar zitten we op te wachten1994-2004: Internationaal Decennium van de Autochtone Bevolking Racisme eerste klas De allochtonen mogen het ontgelden... |
|
Hoskeu Erelid
|
CnC... Ouwe knakker??... dat klinkt bijna als ouwe snoepert ofzo  ... Hoe oud denk je dat ik ben??  ... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Hoskeu: CnC... Ouwe knakker??... dat klinkt bijna als ouwe snoepert ofzo  ... Hoe oud denk je dat ik ben??  ... Euh, 24?  |
|
Hoskeu Erelid
|
Whoei... de tijd vliegt als het gezellig is  ... Ik moet er weer even vantussen... tot over een uurtje ofzo...  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Liz, Hm, das wel vervelend... t komt de concentratie ook nooit ten goede zo'n verkoudheidje Doeg hosje   |
|
Liz87 Erelid
|
Doeii Hoskeu!!  |
|
nietmeer
|
 Doei Hos, see you later!  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Liz, Hm, das wel vervelend... t komt de concentratie ook nooit ten goede zo'n verkoudheidje
Dat is zeker waar! Maar ja, gaat ook wel weer over! Ben zo blij als ik thuis ben vanavond! Heb de halve nacht wakker gelegen  En zooo raar gedroomt! Echt vaag  Nog plannen vandaag? |
|
nietmeer
|
goeiemorgen ehm middag allemaal |
|
nietmeer
|
 Hey Muad |
|
nietmeer
|
Hey Cootje  hoe gaat ie? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@liz, denk dat ik eventjes op de fiets ga stappen straks en ff de beentjes de schrik van hun leven geven  daarna is t tijd om te leren  Hey muad  |
|
nietmeer
|
Hey CnC
benen de schrik van hun leven bezorgen? fiets je nooit dan? |
|
Liz87 Erelid
|
@ C&C Lekker hoor fietsen  Doe ik ook elke dag 22 km.. Het is best lekker buiten vandaag! |
|
nietmeer
|
Quote Liz87: @ C&C Lekker hoor fietsen  Doe ik ook elke dag 22 km.. Het is best lekker buiten vandaag! Mpf, 't is maar wat je lekker noemt! Het is hier net een half uurtje droog. De hele ochtend regen gehad!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Muad, ik fietste vroeger als een razende  nu nog steeds wel alleen veel minder (brommer), zo af en toe MOET ik op de fiets stappen van mezelf, dan gaan mn benen namelijk zeuren.. En dan "trap ik ze ff lekker op de staart" opdat de spierbundels hun kracht behouden en mn conditie intact blijft  |
|