|
nietmeer
|
@puppy: Volgende week woensdag wordt hij twee! Hieperdepiep Hoewa! |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Wie zijn er nu nog over?? |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@Cootje; check je pp  Ik had het idd al gelezen, leuke leeftijd. Doe je hem dan op een psz? |
|
puppy Erelid
|
Quote Liz87: Wie zijn er nu nog over?? Dacht dat jij sliep  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote puppy: Quote Liz87: Wie zijn er nu nog over?? Dacht dat jij sliep  Kan niet, want ik zit op mn werk..  |
|
nietmeer
|
Quote Liz87: Wie zijn er nu nog over?? WIJ !!! : @puppy: Hij gaat sinds z'n vijfde maand al naar het Kinderdagverblijf elke vrijdag, ben idd wel aan het overwegen om ook de peuterspeelzalen te bekijken! |
|
puppy Erelid
|
Liz; oh?  Ik heb er anders geen problemen mee hoor, om te slapen op mijn werk  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote puppy: Liz; oh?  Ik heb er anders geen problemen mee hoor, om te slapen op mijn werk  haha, dat kan ik niet maken hier  Elke keer komen dr weeeer klanten aan de balie! Word er een beetje gestoord van! Ik hoop dat ik morgen de hele dag vrij kan krijgen! Iig ben ik de middag vrij maar een dagje uitslapen zou geen kwaad kunnen denk ik zo! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Ik ga weer   Ff naar buiten toe, veel te mooi weer  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Ik ga weer   Ff naar buiten toe, veel te mooi weer  Doeii  van een afstand! Ciao ciao!  |
|
nietmeer
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
doeg* liz   Sterkte nog meid  en ik spreek je later wel weer @Cootje, dank je  doeg   *typegeblek  |
|
puppy Erelid
|
Ga ook even, mijn manneke naar school brengen... Tot zo |
|
nietmeer
|
|
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Goede middag...  Ik ben er weer... het is mijn weer geluk mijn half uur luchtijd binnen een uur te houden vandaag...   |
|
nietmeer
|
Ajjj, den Hoskeu heeft gesmokkeld  Bakkie leut dan maar? |
|
nietmeer
|
Heu Hoskeu, dat lukte mij nou nooit! @Kpuck: Koffie? Lekker!  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Goede middag...  Ik ben er weer... het is mijn weer geluk mijn half uur luchtijd binnen een uur te houden vandaag...   Dat is knap! |
|
Hoskeu Erelid
|
Kpuc... Lijkt mij een goed plan... bakkie koffie... Tegenwoordig zit ik op kantoor en als je op het kantoor zit mag alles  ... toch niemand die mij in de gaten houd... (hoop ik  ) |
|
nietmeer
|
Warempel d'n drempel... Begint hiet spontaan de zon te schijnen!  |
|
Hoskeu Erelid
|
@CootjeHet zonnetje schijnt... de lucht is blauw... Tornado Teuntje... kom maar gauw!!...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Quote Hoskeu: Goede middag...  Ik ben er weer... het is mijn weer geluk mijn half uur luchtijd binnen een uur te houden vandaag...   Dat is knap! Sinds mijn recente plannen kan het me echt geen bal meer schelen...  |
|
nietmeer
|
Quote Hoskeu: @CootjeHet zonnetje schijnt... de lucht is blauw... Tornado Teuntje... kom maar gauw!!...  Brrrrrrrrrrr  laat maar ff liggen! Noenoe slaapt ook nog! |
|
Liz87 Erelid
|
@ HOKSEU... Amai.. Dat klinkt zeeeeer bekend  |
|
puppy Erelid
|
@Hoskeu; je bent er  Had je al gemist... (Zie "wie mis je topic") |
|