|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
@puppyNee, Monty loopt nog steeds ergens buiten  .....vorige keer, dat het is gebeurt, is hij bijna 12 uur weggeweest....dus nog maar even afwachten.... |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Lessien; Dat duurt toch al best lang ja. Maar de vorige keer wist hij ook zijn weg terug te vinden  |
|
nietmeer Erelid
|
Ja, maar toen was het de eerste keer, dat hij naar buiten was gepiept en denk dat hij toen niet zover van huis wilde, in de grote boze wereld  , nu is het natuurlijk een klein beetje bekend....maar ja, zal gewoon moeten afwachten, tot hij terug is. |
|
puppy Erelid
|
Misschien dan toch die python van Kpuc tegen gekomen  (flauw) |
|
apie
winnaar PW 06
 WMRindex: 445 OTindex: 682 S |
Bonjour! |
|
puppy Erelid
|
|
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Zijn er nog mensen die morgen tentamens hebben??
Ik heb morgen logistiek en productiemanagement... |
|
nietmeer Erelid
|
@puppyJe weet het maar nooit, hoor het vanzelf wel, als ze de python vangen en er een kat in zit   |
|
apie
winnaar PW 06
wat je wat het irritantste is aan het cafe, dat het geen chat is?
als je zelf niks te zeggen hebt maar wel wil kijken wat anderen zeggen moet je de hele tijd refreshen |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: @Hoskeu; Niets te melden den H.? Nee niet echt... ben tussendoor nog even snel wat dingetjes aan het afmaken... Komt zo nog even iemand langs om wat van die dingetjes te bekijken... dus helaas... druk druk druk...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote apie: wat je wat het irritantste is aan het cafe, dat het geen chat is?
als je zelf niks te zeggen hebt maar wel wil kijken wat anderen zeggen moet je de hele tijd refreshen Daar zijn in het verleden al verschillende discussies over gevoerd idd... Moet je de topic SUG (sugesties) eens doorlopen...  |
|
puppy Erelid
|
Lessien; dan komt het vanzelf op WMR  |
|
apie
winnaar PW 06
ja klopt |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Hoskeu, tot hoelaat mag je vandaag? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: Lessien; dan komt het vanzelf op WMR  Kat eet python!  |
|
apie
winnaar PW 06
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Hoskeu, tot hoelaat mag je vandaag? Mogen??  ...  Uhmm... ik heb iemand die met mij meerijd... dus ik heb een goede smoes om vroeg naar huis tegaan... dus ik denk dat ik rond een uur of 4 weg ga... Tot hoelang mag jij vandaag Liz??... |
|
puppy Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote puppy: Lessien; dan komt het vanzelf op WMR  Kat eet python!  Nee... Lessien eet Python die haar kat opat  |
|
apie
winnaar PW 06
wil ik geen ot index ofzo? kom allemaal naar de chatbox |
|
nietmeer Erelid
|
@puppyGaat op die manier wel een heel raar artikel worden hoor   |
|
apie
winnaar PW 06
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: Quote Hoskeu: Quote puppy: Lessien; dan komt het vanzelf op WMR  Kat eet python!  Nee... Lessien eet Python die haar kat opat  Toen kwam de houthakker... die sneed de python open haalde lessien en de kat er uit... deed stenen in de maag van de python... naaide hem dicht en... (wat gebeurde er toen ookalweer??) Ergens komt mij dat verhaaltje bekend voor... was het niet iets met een oma uit een wolf ofzo??...  |
|
apie
winnaar PW 06
en selecteer dan uit de lijst #wmr |
|
apie
winnaar PW 06
@Hoskeu de python zit dan in lessien en niet andersom |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote apie: en selecteer dan uit de lijst #wmr Als ik me nou niet wil registreren??... |
|