|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Hoskeu: Tsjonge... jullie moeten eens stoppen met gezellig zijn... ik heb nog teveel tedoen vandaag... (Ik ben niet verslaafd... ik kan alleen niet zonder wmr...  ) Hahahahaaaaaaaa Jij ook al?  ;) |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Liz87: Waarom zijn er mensen die je gewoon gebruiken voor de leuk? Daarna keihard blokeren en negeren???  Dat is echt zo lullig!! Helaas bestaan die type's ook ja... De rotte appels in de mand... Gewoon terugnegeren die handel, je kunt je tijd beter besteden aan mensen die echt om je geven |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Ikke; het gaat, het gaat... Vandaag niet naar school geweest... Had last van mijn hoofd vanochtend, had neit echt de behoefte om achterop de motor naar Amsterdam te gaan, daarna 120 minuten op school te zijn en dan kon ik weer naar huis, ik heb dus maar vanaf 8 uur vanochtend tot half 2 geslapen |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@Ikke; is altijd makkelijk om te zeggen, maar als het je gebeurt is het zwaar kl*** |
|
Liz87 Erelid
|
@ Thee.. Hoe is het nu met je hoofd? |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Ikke: Quote Liz87: Waarom zijn er mensen die je gewoon gebruiken voor de leuk? Daarna keihard blokeren en negeren???  Dat is echt zo lullig!! Helaas bestaan die type's ook ja... De rotte appels in de mand... Gewoon terugnegeren die handel, je kunt je tijd beter besteden aan mensen die echt om je geven terug brengen naar de winkel en geld terug vragen  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
hallo allemaal (voor de tweede keer) |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote puppy: @Ikke; is altijd makkelijk om te zeggen, maar als het je gebeurt is het zwaar kl*** Dat wel ja... 't blijft klote Quote Theemonster: @Ikke; het gaat, het gaat... Vandaag niet naar school geweest... Had last van mijn hoofd vanochtend, had neit echt de behoefte om achterop de motor naar Amsterdam te gaan, daarna 120 minuten op school te zijn en dan kon ik weer naar huis, ik heb dus maar vanaf 8 uur vanochtend tot half 2 geslapen Hopelijk is je hoofdpijn snel over dan... Ik had vandaag maar 5 uurtjes vandaag... Studieverlof omdat de toetsweek morgen begint  Gisteren is m'n mp3-speler afgeleverd, dus daar ben ik van aan het genieten Verder voel ik me fantastisch    Hopelijk voel jij je ook snel weer beter    |
|
puppy Erelid
|
Quote KairA: hallo allemaal (voor de tweede keer) Hey vrouwke  Hoe is tie? |
|
Jack Stelte Junior lid WMRindex: 11 OTindex: 2 S |
2de keer he? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote KairA: hallo allemaal (voor de tweede keer) Hallo KairA (voor de eerste keer) |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
liz; het gaat weer wat beter... mijn hoofd voelt alleen een beetje raar  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
alles goed en met jou? Nationale puppydag overleefd  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Joepie zo is het beter nu voel ik me weer welkom hahah anders had ik weggegaan hoor...  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Halloootjes Kaira (voor de 26ste keer  ) |
|
Hoskeu Erelid
|
Nou nou... het gaat geen 16.00uur naar huis worden ben ik bang... die grappenmaker die nog wat zou komen bespreken heb ik nou nog niet gezien  ...  Nouja... heb ik nog even tijd om jullie te vervelen...  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Hallo Twaggy (voor de eerste keer vandaag) |
|
puppy Erelid
|
Quote KairA: alles goed en met jou? Nationale puppydag overleefd  ja overleefd wel ja  Nu moet ik weer een jaar wachten voor de volgende  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote KairA: Hallo Twaggy (voor de eerste keer vandaag) Hallo KairA en Twaggy +&! Voor de eerste keer samen weest gegroet |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote heraux: Quote KairA: Hallo Twaggy (voor de eerste keer vandaag) Hallo KairA en Twaggy +&! Voor de eerste keer samen weest gegroet Hallo heraux (voor de eerste keer vandaag...) Ik ben niet katoliek dus ik doe niet aan "weesgegroetjes"...   |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
gegroet heer Aux |
|
puppy Erelid
|
Zag ik daar H.? Hoe is het? |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
aaah puppy  Wij zijn twee vriendjes, jij en ik we blijven altijd bij elkaar ook al worden we hoonderdduizendjaar |
|
Liz87 Erelid
|
Mensen ik wil naar HUIS!!! |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Liz87: Mensen ik wil naar HUIS!!! ik ben al thuis  |
|