|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Eerst even uitvogelen of het nu in Kiev was of in Boekarest!  Iedereen om me heen is ook snipverkouden hier. Ik hoop dat ik het al gehad heb, of niet krijg hehe  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Liz87: Ja, ik ben nog wakker... (Jammer genoeg...  ) Mijn werk kan mij idd niet boeien! M'n kop knalt uit elkaar van de hoofdpijn, m'n neus doet zeer van het snuiten.. En mn concentratie ligt ergens begraven in Romenïe of in de Oekraïne.. ( Misschien moet ik het daar eens ophalen!) Mischien zou je het avontuur eens op moeten zoeken...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Ik ga u allen een zeer voorspoedig weekend wensen!!... Nog ff wat afmaken en naar huis maar weer... Beterschap Lizz... Dag dag...  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Hoskeu.. Lijkt me een leuk idee  ;) |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Ik ga u allen een zeer voorspoedig weekend wensen!!... Nog ff wat afmaken en naar huis maar weer... Beterschap Lizz... Dag dag...  Succes met je tentamens morgen!! Prettig weekend!! Ciao ciao!  |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
hallooo wie zou mij willen helpen?  |
|
Hoskeu Erelid
|
Liz... Ik dank u zeer... U ook succes met de halve dag werken morgen...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jatser: hallooo wie zou mij willen helpen?  Altijd!! Desnoods van de wal in de sloot of van de regen in de drup... Maar nu ff niet... sorry... |
|
|
Het is alleen maar op iets klikken Ga naar http://www.elf-elf.nl en klik dan op stemmen, kies de 1e foto en stem! Dat zou mij, en dege van wie het is heel blij maken  Bij voorbaat dank  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jatser: Het is alleen maar op iets klikken Ga naar http://www.elf-elf.nl en klik dan op stemmen, kies de 1e foto en stem! Dat zou mij, en dege van wie het is heel blij maken  Bij voorbaat dank  Als je er nou een klik van gemaakt had... dan had ik er wel ff op geklikt...  EDIT: Maar nou blijf ik weer hangen... nu ben ik echt weg... en blijf ik weg tot maandag... |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
742 - eigenlijk 142 paginas te veel hoe zit dat nu eigenlijk? |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Jatser: Het is alleen maar op iets klikken Ga naar http://www.elf-elf.nl en klik dan op stemmen, kies de 1e foto en stem! Dat zou mij, en dege van wie het is heel blij maken  Bij voorbaat dank  Gedaan hoor.. |
|
|
Quote Liz87: Gedaan hoor.. dankje   |
|
Liz87 Erelid
|
Waar kun je ook alweer zien wie er veel reacties heeft geplaatst? |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Halloo daar  ! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Goeiemiddag iedereen   |
|
nietmeer
|
Hey CnC en Naomi
*vliegt terug naar de associaties* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Hmpf... |
|
Naaoomii
Oudgediende
Muaddhib, hai!  En Hallootjes Cnc |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
hallo iedereen  |
|
nietmeer
|
sorry hoor.. heb 2 vrouwen bij te houden... lukt niet erg... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
|
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Hmpf... Ohnee, dat was zinnig..  Grapje hoor  Ben gewoon in een hele gemene bui, even.. Dat is zo maar weer voorbij.. Ben met een vriendin even onze frustraties eruit aan het gooien, misschien moet ik maar even mijn mond houden tot het over is.. Nouja achja..  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Hallo iedereen   |
|