|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Liz87: Mensen ik wil naar HUIS!!! Uhmmm... ik geloof dat ik mij voor kan stellen wat je bedoeld...  Hou je het nog een beetje uit??... |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote KairA: aaah puppy  Wij zijn twee vriendjes, jij en ik we blijven altijd bij elkaar ook al worden we hoonderdduizendjaar Ik vind jou ook lief, maar vind je het heel erg dat ik geen honderduizend wil worden  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
Ik ben ook thuis en ik ben niet druk...
@ puppy nou ik wel als het kan wil ik een miljoen worden als ik maar goed verzorgd word |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
H is HOOKEE
hoe is het met Mevr. P |
|
puppy Erelid
|
@heraux; Nee, jij bent H. En den Hossekeu is den H. |
|
puppy Erelid
|
Quote KairA: Ik ben ook thuis en ik ben niet druk...
@ puppy nou ik wel als het kan wil ik een miljoen worden als ik maar goed verzorgd word ik niet, wil niet eens 100 worden, mij te oud  |
|
Hoskeu Erelid
|
Geachte Mevrouw P. Uppy,
Tot mijn spijt moet ik concluderen dat u het naar mijn mening wel heel ingewikkeld maakt.
Hoogachtend,
H. Oskeu, den |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Hoskeu: Quote Liz87: Mensen ik wil naar HUIS!!! Uhmmm... ik geloof dat ik mij voor kan stellen wat je bedoeld...  Hou je het nog een beetje uit??... Ik val langzaam in slaap!!!  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Choco? |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
Quote KairA: Choco? Ja? Hoooi ?  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Quote Hoskeu: Quote Liz87: Mensen ik wil naar HUIS!!! Uhmmm... ik geloof dat ik mij voor kan stellen wat je bedoeld...  Hou je het nog een beetje uit??... Ik val langzaam in slaap!!!  Ik krijg de indruk dat uw werk u niet echt kan boeien... mischien moet u eens een andere baan proberen  ...  (sorry... ik wordt flauw van de verveling...) |
|
puppy Erelid
|
ik ga er vandoor  Fijn weekend allemaal  Tot snel...(Lang blijf ik nooit weg  ) |
|
Hoskeu Erelid
|
Dag puppy...  Prettig weekend... tot maandag... |
|
puppy Erelid
|
Quote Hoskeu: Dag puppy...  Prettig weekend... tot maandag... Vast wel ja  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Fijn weekend pupske tot den volgende keer  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Quote Hoskeu: Quote Liz87: Mensen ik wil naar HUIS!!! Uhmmm... ik geloof dat ik mij voor kan stellen wat je bedoeld...  Hou je het nog een beetje uit??... Ik val langzaam in slaap!!!  Ben je nog wakker??... |
|
Hoskeu Erelid
|
Is iedereen in slaap gevallen??... Nou dan ga ik ook maar een tukkie doen...
Truste... |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
neeh hoor ik ga nu eten maken ikke trek hebben  |
|
Hoskeu Erelid
|
Snurk... smek... snurk... |
|
Hoskeu Erelid
|
Soow... loop ik net naar de mechanische koffie koe... kom ik langs een raam... ja ik zit in zo een grot met tl licht... Lijkt wel nacht buiten  ... als je zou zeggen dat het al 22uur is zou ik het zo geloven... Watskuburt buiten??  ... |
|
Liz87 Erelid
|
WAKKEEERRR!!!!!!! |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Nu alweer?  Het lijkt trouwens alweer herst  Vies weertje  |
|
Liz87 Erelid
|
Ja, ik ben nog wakker... (Jammer genoeg...  ) Mijn werk kan mij idd niet boeien! M'n kop knalt uit elkaar van de hoofdpijn, m'n neus doet zeer van het snuiten.. En mn concentratie ligt ergens begraven in Romenïe of in de Oekraïne.. ( Misschien moet ik het daar eens ophalen!) |
|
Hoskeu Erelid
|
Liz Ik dacht dat je die concentratie het ergens in Afrika op moest gaan halen...  |
|