|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Hoskeu.. Ik mag gewoon tot 5 uur.. En morgen maar tot half 1!!! YEaaah |
|
apie
winnaar PW 06
 WMRindex: 445 OTindex: 682 S |
je registreerd je niet je vult het in en er gebeurd verder niets. je kan elk w8woord kiezen
|
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Liz87: @ Hoskeu.. Ik mag gewoon tot 5 uur.. En morgen maar tot half 1!!! YEaaah Ik hoef morgen alleen twee tentamens te maken in amsterdam... en dan mag ik weer naar huis...  Daarna ga ik met mijn CVtje naar het uitzendbureau wat ze voor mij kunnen betekenen... ik wil minimaal zoveel verdienen en zoveel uur werken... want na de vakantie ga ik voltijd studeren... |
|
protan Senior lid WMRindex: 87 OTindex: 390 S |
hmm doet het hier op school niet apie geblokeerd |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
TWAGGY  hoe is het? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
oei dat ben ik met mij wel goed :  |
|
dat klinkt goed ikke |
|
Hoskeu Erelid
|
@apieWerkt niet... geblokeerd op mijn werk... |
|
Ikke
Oudgediende
Quote protan: dat klinkt goed ikke Is 't ook    Iemand hier nog wat beleefd? |
|
nee niet echt behalve dat het hier op school saai is maar op welke school is dat niet zo |
|
puppy Erelid
|
Quote Twaggy: oei dat ben ik met mij wel goed :  Fijn voor je  |
|
Ikke
Oudgediende
Bij mij op school was 't vandaag gezellig hoor  Maar 5 uurtjes les gehad  1. Natuurkunde 2 - Alleen maar gekletst 2. Wiskunde B1 - Beetje gewerkt 3. Natuurkunde 1 - Alleen maar gekletst 4. Zie 3 5. Wiskunde B1 - Alleen maar gekletst  |
|
Hoskeu Erelid
|
Of kan er hier nog iemand een partime grapjas of lolbroek begruiken??... EDIT: Tegen een leuke vergoeding natuurlijk... |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Hoskeu: Ik hoef morgen alleen twee tentamens te maken in amsterdam... en dan mag ik weer naar huis...  Daarna ga ik met mijn CVtje naar het uitzendbureau wat ze voor mij kunnen betekenen... ik wil minimaal zoveel verdienen en zoveel uur werken... want na de vakantie ga ik voltijd studeren... Ja hoor! Je hebt altijd baas boven baas natuurlijk!! Amsterdam is de leukste stad;)  Welke school zit je? UVA? |
|
puppy Erelid
|
Quote Ikke: Bij mij op school was 't vandaag gezellig hoor  Maar 5 uurtjes les gehad  1. Natuurkunde 2 - Alleen maar gekletst 2. Wiskunde B1 - Beetje gewerkt 3. Natuurkunde 1 - Alleen maar gekletst 4. Zie 3 5. Wiskunde B1 - Alleen maar gekletst  en de rest van de week?  |
|
Quote Ikke: Bij mij op school was 't vandaag gezellig hoor  Maar 5 uurtjes les gehad  1. Natuurkunde 2 - Alleen maar gekletst 2. Wiskunde B1 - Beetje gewerkt 3. Natuurkunde 1 - Alleen maar gekletst 4. Zie 3 5. Wiskunde B1 - Alleen maar gekletst  bij mij gingen de helft van de lessen niet door omdat de helft van de klas naar de dierentuin moest van bio dus... saai |
|
Hoskeu Erelid
|
Liz... Nee... HvA... Niet de Uni maar de Hogeschool... Na de zomer ben ik van plan naar die Universiteit van Tilburg te gaan...  |
|
puppy Erelid
|
Voel me een beetje buiten gesloten met al dat gepraat over scholen...  Ik ga me maar eens bezig houden op msn  |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote puppy: Quote Twaggy: oei dat ben ik met mij wel goed :  Fijn voor je  jah  en hoe is het met jou? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: Voel me een beetje buiten gesloten met al dat gepraat over scholen...  Ik ga me maar eens bezig houden op msn  Dan ga je toch ook gewoon wat studeren... nu is de tijd voor opendagen enzo...  |
|
puppy Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote puppy: Voel me een beetje buiten gesloten met al dat gepraat over scholen...  Dan ga je toch ook gewoon wat studeren... nu is de tijd voor opendagen enzo...  Ben net gestopt met mijn studie  |
|
Hoskeu Erelid
|
@puppy... Wat kunnen we jouw voor studie aanpraten??...  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
hallo allemaal
|
|