|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Groetjes uit Tsjechie  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Hey Jannick   Hoest? Ey Mmore  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Hee Mmore! Maak eenblog aan! Gaat wel CNC, met jou dan? |
|
Jannick
Oudgediende
Nou nou, dat was dus zijn teken van leven..   |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Nee Nee ik leef nog, zit alleen op een pentium 1 met een verbinding van een paar kb per seconde ergens in the middle of nowhere (er zijn bergen en sneeuw) |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Goeiesmorgens allemaal @Mmore: hij wel.... |
|
Jannick
Oudgediende
Hallo Muad..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Met mij gaat t wel ja  Heb huiswerk in het vooruitzicht, en dat vind ik niet echt een leuke gedachte  |
|
Jannick
Oudgediende
CNC, ja, ik ben ook al de tijd bezig met huiswerk.. steeds een beetje maken, het vordert al wel..  |
|
nietmeer
|
pfff... huiswerk... Zou d'r ook nog eens bij moeten komen zeg...  |
|
Jannick
Oudgediende
Tsjah, school he..  |
|
nietmeer
|
hey ik ben d'r weer, en zie dat Muad er ook weer is  . doe mij eens een lekkere warme chocolademelk  |
|
nietmeer
|
hey, wat wordt er bedoeld met aard van het werk??? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
School.. een combinatie van factoren die het aan de ene kant verschrikkelijk maken en aan de andere kant geweldig. Ik ben er nog niet uit welke het overwicht heeft... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote aimed: hey, wat wordt er bedoeld met aard van het werk??? Volgensmij wat voor soort werk het is. |
|
nietmeer
|
@aimed: bar is gesloten jongen, sorry... Maar je kunt het altijd zelf ff klaarmaken... Goeiemorgen trouwens... Middelbare school vond ik niet leuk, maar op het HBO heb ik tot nu toe de tijd van m'n leven beleeft.lang leve het studentenleve  |
|
nietmeer
|
@ Cee-N-Cee, dank u wonderschone dame  |
|
nietmeer
|
Quote aimed: @ Cee-N-Cee, dank u wonderschone dame  Deze "wonderschone dame" is anders wel een vent  |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
Wie riep mij??   Sorry arrogantie stond aan   Goeiemiddag allemaal! |
|
nietmeer
|
Goeiemorgen Chocolate, hoe is't? (behalve arrogant dan...  ) |
|
Chocolate Erelid
|
@ Muad Ow het is nog morgen jah  Bijna middag  Ja gaat wel, heb nu 4 tussenuren, dus zit even thuis aan een verslag te werken dat ik zo moet inleveren  Hoest met jou? |
|
Jannick
Oudgediende
Quote aimed: hey ik ben d'r weer, en zie dat Muad er ook weer is  . doe mij eens een lekkere warme chocolademelk  Ik vroeg of je witte chocolademelk wou, en je wou niet!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Muaddhib: Quote aimed: @ Cee-N-Cee, dank u wonderschone dame  Deze "wonderschone dame" is anders wel een vent  OMG WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Whahahhahahahhaha roflmao  Sorry ik vond dat dus grappig @Choco, hoooiii    |
|
Chocolate Erelid
|
@ CnC Hooooooooi   Gaat het nog? Of lig je nu op de grond van het lachen? ( vond de mijne toch grappiger!  ) |
|